M
Muuttoa miettivä
Vieras
[QUOTE="ellu";29228803]Me asuttiin enärannassa ennen, se oli kivaa aluetta. Nyt asutaan pajuniityssä, ja täälläkin on tosi kivoja taloja, mutta vähän tiiviimmin kuin enärannassa. Vanha nummela on tosi kivaa aluetta, harju lähellä keskustaa mutta en itse tunne ketään kuka asuis siellä niin en sen tarkemmin osaa kuvailla alueena. Hiidenrantaa ja hakataloja kun vältätte niin ootte jo oikeella suunnalla. 
Mä olen tutustunut ihmisiin helposti esim. perhejumpan avoimen päiväkodin ja ihan uimahallissa ja leikkipuistossa käymisen kautta. Mun mies on täältä kotoisin, joten hänen kauttaan oon tutustunut moniin ihmisiin, mutta on mulla siis omiakin kavereita täällä päin.
Mun mielestä täällä on helpommin juttusille tulevia ihmisiä kuin esim. helsingissä missä siis ennen asuin.[/QUOTE]
Kuulostaa tosi hyvältä, kiitos paljon kommentistasi!
Pitääpä alkaa katselemaan asuntoja sieltä suunnalta entistä ahkerammin. Olis niin ihana päästä muuttamaan vähän rauhallisempiin maisemiin. Lasten kannaltakin Nummela kuulostaa hyvältä, olisi varmaankin turvallinen ja suht rauhallinen kasvuympäristö. Toivotaan että sopiva asunto sieltä löytyy ja oma täällä menee kaupaksi. 
Mä olen tutustunut ihmisiin helposti esim. perhejumpan avoimen päiväkodin ja ihan uimahallissa ja leikkipuistossa käymisen kautta. Mun mies on täältä kotoisin, joten hänen kauttaan oon tutustunut moniin ihmisiin, mutta on mulla siis omiakin kavereita täällä päin.
Kuulostaa tosi hyvältä, kiitos paljon kommentistasi!