Nukutus ja sydänongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heart"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heart"

Vieras
Lähtökohtaisesti mulla ei pitänyt olla mitään riskejä, mutta lyhyessä nukutuksessa (reilu kuukausi synnytyksen jälkeen, istukasta oli jäänyt jotain kohtuun) olikin jotain epätavallista. Lääkäri kertoi sydänongelmista jo heräämössä, tosi lyhyesti ja myöhemmin lääkäri ja terkka vastaili tosi ympäripyöreästi. Eli kuinka normaalia on, että lyhyessä nukutuksessa hiukan alle 3kymppisellä sydän lyö niin huonosti, että sitä varten pitää antaa jotain "lääkettä"? Mistä voi olla kyse ja mikä on se lääke joka auttaa tuossa tilanteessa? Muutenkin olen aina pelännyt nukutusta, tämän jälkeen pelkään entistä enemmän.

Kaikki voi reagoida lääkkeisiin, nukutusaineisiinkin eri tavoin. Itse voin todelaa pahoin erään nukutuksen jälkeen. Pyydä nukutskertomus sairaalasta seuraavaa nukutusta varten itsellesi.

Reagoida voi. Itelläni kerran alle 30v laski verenpaine vaikkei sitä ennen eikä sen jälkeen koskaan ole ollu ongelmia. Sillon kuulemma olivat lääkinneet salissa operoinnin aikana ja vielä herättyä oli tarkkailu aika kauan.

Yhteistyössä