Nukutteko miehenne kanssa samassa huoneessa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Tottakai samassa huoneessa. Muutenhan sitä olisi aviossa veljensä kanssa- on asioita mitkä kuuluu parisuhteeseen ja yksi on saman pedin jakaminen. Lapsilla on oma huone...viereen saa tulla tarvittaessa. Mutta ei tulisi mieleenkään ulkoistaa miestä omasta makuuhuoneestaan!

• Tykkää
Reactions: LuvLucy
Dabi
Nukumme miehen kanssa eri huoneissa. Tyttäremme nukkuu yleensä minun kanssani, mutta pinnasängyssä. Mies menee suosiolla iltaisin toiseen huoneeseen kun on niin herkkäuninen ettei pysty nukkumaan lainkaan jos vauva äännähtää tai liikkuu. Itseäni tämä harmittaa :(

lucifer
ei nukuta, kummallakin on omat huoneet ja sängyt. seinään on porattu reikä jonka kautta harrastettu seksiä kaksi kertaa todistetusti.

totta kai sitä nukutaan samassa huoneessa, ja vielä jopa samassa sängyssä saman peiton alla.

• Tykkää
Reactions: _Pigeon_
Meillä on omat huoneet, miehen kuorsauksen takia. Molemmat ollaan paremmalla tuulella kun saadaan nukkua kunnolla, toinen ei valvo kuorsauksen takia ja toinen siksi että pelkää kuorsaavansa ja pitävänsä toista hereillä.

Seksin määrään tää ei ole vaikuttanut millään tavalla, sänky ei suinkaan ole ainoa paikka jossa seksiä voi harrastaa.

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello
"vieras"
Tilanteen mukaan: Silloin kun on ollut vauva talossa, mies on nukkunut isompien lasten kanssa ja minä vauvan kanssa. näin on taattu kaikille mahdollisimman hyvät yöunet kun molempien ei tarvitse heräillä kaikkiin yöhulinoihin. Mies on muuttanut takaisin meidän makkariin viimeistään kun nuorin ollut 1-vuotias.

Viime viikolla nukuin itse eri huoneessa useamman yön kovan yskän takia. Ei ole mitään järkeä kohiä toisen vieressä ja häiritä hänen untaan.

Muuten pääsääntöisesti nukumme vierekkäin samassa huoneessa.

Yhteistyössä