Nukutteko alasti... perhepedissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunkoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:
Pitäisköhän näistä kommenteista tulkita siten että ne jotka nukkuu vaatteet päällä lasten kanssa sotkee ajatuksissaan lapset ja seksin. Ja niillä jotka nukkuu nakuna lasten vieressä ei edes käy mielessä että siinä voisi olla mitään seksuaalista. :)

Pitääkin huolestua onkohan tuo vaimo piilo petofiili...

No munkin mielestä on hiukan outoa jos ajattelee nakuna perhepedissä nukkumisessa olevan jotain seksuaalista...

Nukun alasti. Menkkojen aikaan on alkkarit ja side. Lapset nukkuvat yöpuvuissaan ja miehellä on kalsarit+t-paita+sukat. Ei ole kyllä mitään seksuaalista siinä.

Meillä kuopus 1v. istuu saunassa alasti sylissäni. Ja kääk, minäkin olen alasti! Ja samainen kuopus (tyttö) istuu toisinaan saunassa alasti alastoman isänsä sylissä. Eikä siinäkään ole mitään seksuaalista. Ei sillä miehelle heppi seiso lasten nähden eikä lapsista johtuen. Ei se mikään pervo ole. Ei mitään väärää eikä mitään pahaa.

Muuta jenkkeihin jos haluat että tuollainen on laissa kielletty tai muuten paheksuttua!

Mä nukun alasti, mies boksereissa ja lapset yöpuvuissa. Jos joku näkee tässä jotain seksuaalista niin se vika on kyllä sen jonkun päässä. Mä en ole ikinä asiaa niin ajatellut, ei ole tullut mieleenkään.

Mulla on pikkuhousut ja toppi, miehellä lyhyet kalsarit, lapset tulee jossain vaiheessa viereen, päällään yöpaita tai pelkät pikkarit. Mä en osaa olla luontevasti alasti toisten kanssa, mutta en näe mitään pervoa siinä jos joku osaa.

Mikä teitä vaivaa?! Pitääkö tuota ###### seksiä tunkea joka asiaan??? Ihmiset on nykyään ihan sekopäitä kun liittävät seksin joka hitsin risaukseen!!!! Onneksi se ei ole minun ongelma, vaan sen ihmisen ongelma, joka näin ajattelee. Kieroutunutta.

Meillä nukutaan perhepedissä monestikin, ei aina, mies yleensä alasti (kuten aina öisin), minulla monesti pikkarit, mut joskus alastikin. Lapsilla on vaipat tai pikkarit. Vaikka nukkuisimme kuinka solmussa, ei tule mielen viereenkään että siinä olisi jotain seksuaalista!!! Pikkasen sairasta porukka...huoh.

Yhteistyössä