Nukutko ilman rintsikoita? Kuinka kehtaat liikkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No varmasti nukun ilman liivejä! Liivit painaa nukkuessa.
Illalla suihkun jälkeen laitan yöpaidan päälle, enkä todellakaan pue liivejä sinne alle. Ja miksi ihmeessä pukisin? Mies tykkää rinnoistani liiveillä ja ilman =)

[QUOTE="vieras";24789695]Kuinka kehtaat liikkua yövaatteilla, jos sinulla ei ole rintsikoita? Milloin vaihdat yövaatteet?[/QUOTE]

Öööö... Mä en liiku "yö"vaatteilla kuin kotona, ja täällä sekä miehet että lapset on nähny mut jopa alasti (ja mies jopa tykkää siitä), joten en nyt nää siinä mitään kamalaa jos liikun ilman rintsikoita. Ja yöni nukun alasti.

Mut kerran keväällä huomasin lapsia tarhaan viedessäni et perkule, mullahan ei oo ollenkaan rintsikoita, ja ohut pusero vaan. :D Sillon oli jotenkin alaston olo, tissit kun ei oo pienimmästä ja terhakammasta päästä. Sit eikun kiireellä kotio laittaa liivejä, vaikka myöhästyinkin sitten bussista ja koulusta... :D

nukun ilman,tietysti.Kotona arkisin heti puen,vapaa ajalla sitten kun puen muutenkin.Yökylässä nukun ilman mutta heti herättyäni puen rintsikat yövaatteiden alle ellen sitten pue muutenkin.

Haluaisin nukkua ilman liivejä, mutta en ole niin voinut tehdä 6 vuoden aikana ollenkaan, sillä valitettavasti maitoa tulee rinnoista... :/ Eli siis rintaliivien kanssa täällä nukutaan...

Mulla ei ole rintaliivit poissa kun suihkussa käydessä. En osaa olla ilman, tuntuvat omituisilta. En tiedä pitäskö opetella joskus olemaan ilman, olen saanut kauhisteluja kun en ole edes yöllä ilman niitä.

Mulla on todella isot rinnat ja silti nukun ilman liivejä, joskus toki päikkäreillä on liivit päällä. Ilman liivejä en ole kuin lapsen tai miehen aikana. Rinnat kun ei ole mitkään terhakat ja heilu liikkuessa joten haluan niiden näyttävän ryhdikkäiltä muiden silmissä. Mies kyllä tykkää rinnoistani liiveillä ja ilman. :D Isojen rintojen väliin kun on mukava laittaa jotakin.... :whistle: :saint:

Nukun pelkät pikkuhousut jalassa. Hyvin kehtaan liikkua ilman yövaatteita vaikka ympäri kämpän, jos tarve tulee. Kyllä mun perhe on mut nahnyt monestikin ilman vaatteita, ei tarvitse hävetä. Viimeeksi tyttö ei edes huomannut kun kävelin keittiön läpi pelkissä pikkareissa, se on vissiin niin tottunut.

Nukun ilman rintsikoita ja yleensä nukun nakuna, paitsi menkkojen aikaan on pikkarit.

Yhteistyössä