Nukumme mieheni kanssa eri sängyissä

  • Viestiketjun aloittaja "Ihme ja kumma"
  • Ensimmäinen viesti
"Ihme ja kumma"
Juu... enpä ole kokenut paljoakaan tuomitsemista, sen sijaan varovaisia vihjauksia monilta, että olisi joskus kiva nukkua yksin. Minä pidän omasta rauhasta ja en siedä nukkuessani ketään vieressäni.

Sen sijaan aamuisin jompi kumpi tulee yleensä hetkeksi köllimään viereen ja halimaan :)
 
"vieras"
Kyllä mäkin tällä hetkellä sitä kaipaisin! Mies kuorsaa ja piereskelee ihan järjettömästi. Vauva heräilee 1-4 krt yössä. Viime yönä nukuin oikeastaan klo 24-05 välisen ajan ja vauva heräsi siinä välissä 2 krt. Vauvan herättyä ei itse saa nukuttua nopeasti kun sirkkeli käy. Ja sitten alkaa vitutus siihen löyhkään ja meteliin. Hyväntuulinen aamu siis...

Ei ole rättiväsyneenä mitään hehkeätä parisuhdetta kyllä. Isompien lasten ollessa pieniä mies nukkuikin toisessa huoneessa jonkin aikaa juuri tuon kuorsaamisen takia. Pelkäsi itsekin, että lapsilta menee kuulo :D.
 
"vieras"
me nukumme myös eri huoneissa, koska mies kuorsaa kuin katujyrä. mielestäni on marttyyrimeininkiä kärsiä univajeesta vain siksi, että pariskuntien "pitää" nkkua samassa sängyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmar
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
ihan hyvä ratkaisu, jos se sopii kaikille. minä en saa unta ennen kuin mies on vieressä, joskus ollut illan töissä/jäänyt telkulle ja minä en nukahda kunnolla ennen kuin se kömpii viereen.
 
"..."
Mitä järkeä tuossa on?meillä ainakin lapsetkin jo ihmettelisivät jos vanhemmat nukkuisivt eri huoneissa. Kyllä parisuhde heijastuu myös lapsiin.
Meillä parisuhde toimii erittäin hyvin, ja yksi syy siihen on se, että nukumme eri huoneissa. Ennen kun nukuimme samassa sängyssä, ei minun nukkumisesta tullut mitään, kun mies kuorsaa niin lujaa. Tästä johtuen olin koko ajan väsynyt ja kiukkuinen. Se jos mikä, heijastuu lapsiin.
 
"vieras"
Mitä järkeä tuossa on?meillä ainakin lapsetkin jo ihmettelisivät jos vanhemmat nukkuisivt eri huoneissa. Kyllä parisuhde heijastuu myös lapsiin.
Eihän parisuhteessa välttämättä mitään vikaa ole, vaikkei nukuttaisikaan samassa sängyssä. Mäkin nukun parhaiten yksin, eikä lapset ihmettele yhtään.

Mun mielestä menee aika heikosti, jos suhde kärsii siitä, että toinen (tai molemmat) nukkuvat paremmin yksin. Miksi pitäisi väen vängällä valvoa toisen vieressä ja olla sitten päivisin väsynyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
peesi
[QUOTE="vieras";27193947]me nukumme myös eri huoneissa, koska mies kuorsaa kuin katujyrä. mielestäni on marttyyrimeininkiä kärsiä univajeesta vain siksi, että pariskuntien "pitää" nkkua samassa sängyssä.[/QUOTE]

Sama juttu täällä. Ei voida nukkua samassa huoneessa miehen kuorsauksen takia. Näin menty jo monta vuotta.
 
Mitä järkeä tuossa on?meillä ainakin lapsetkin jo ihmettelisivät jos vanhemmat nukkuisivt eri huoneissa. Kyllä parisuhde heijastuu myös lapsiin.
Jaa, ei meillä ihmetellä.

Mä olen niin herkkäuninen, että olen katsonut parhaimmaksi nukkua omassa rauhassa, muuten heräilen ihan jatkuvasti.
Enkä valvo peläten joka risahdusta jos mies ei ole kotona....


Nukkumajärjestelystä huolimatta harrastamme seksiä...... uskokaa tai älkää :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kumikameli
Haluutko vähän avata?

Ei onnistuis! Jos jotakin kuorsausta tai mitä tahansa muuta, niin näihin asioihin varmaan saa apua jostakin.
Ellei ole tietoinen valinta? Siinä vaiheessa en enää seurustelis ko. henkilön kanssa. (tämä mielipide tässä vaiheessa elämää siis)
 
"vieras"
Eipä tuo tavatonta ole, vaikka niin ehkä yleensä kuvitellaan.

http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1387164/kalevi-kertoo-taman-takia-en-vieta-oita-vaimoni-kanssa-samassa-sangyssa
 
"vieras"
Hakekaa apua siihen kuorsaukseen! Meilläkin nukuttiin ennen erillään sen takia mutta asia on nyt hoidossa ja hiljaisuus laskeutunu meiän makkariin ja nukutaan yhdessä.

Mutta ymmärrän kyllä niitäkin jotka haluaa nukkua erillään. Ja teille sanoisin että älkää välittäkö muiden ihmettelyistä. Jokainen tyylillään ja yhdessä tai erillään nukkuminen ei kerro mitään parisuhteen tilasta, sikäli kun se edes muille kuuluu.
 
"Ihme ja kumma"
[QUOTE="Neljän Äiti";27196345]Miksi kaipaat muiden mielipiteitä asiasta?[/QUOTE]

Kiinnosti vain, mitä ihmiset siitä ajattelee. Ja onko monillakin sama järjestely.

Me siis nukutaan eri sängyissä ja eri huoneissa, koska meillä on eri rytmi. Itse saan paremmin unen päästä kiinni yksin ja haluan usein lukea sängyssä ja nukkua pieni yövalo päällä. Mies taas haluaa, että nukahtaessa on pikipimeää eikä voi nukkua jos luen vieressä valo päällä.

Nuo omat unirutiinit on molemmille niin tärkeitä, että ollaan siksi päätetty nukkua erillään. Siitä olen kyllä tyytyväinen, ettei mieheni kuitenkaan kuorsaa jne. joten voin joskus mennä hänen viereensä köllimään jos sille tuulelle satun.

Ja tosiaan aamuisin jompi kumpi tulee hetkeksi viereen köllimään :)
 

Yhteistyössä