Nukuitko hyvin viime yön?

Kiitos kysymästä, hyvin nukuin ja vieläpä suhteellisen pitkään. Kivaa, kun mies ei ollut kotona, niin sai nukkua ilman korvatulppia. Menin nukkumaan joskus vähän klo 22.30 jälkeen ja heräsin aamulla pojan huhuiluun 7.30 :heart:.

En tod. Aloin nukkumaan klo 24 heräsin imettään pojan klo1, päästin koiran sisälle klo 2.30. klo 3 heräs poika ja itki kun palosireeni. Nukahti uudestaan klo4 ja mun kello soi klo5. Eli en juurikaan viime yönä nukkunu...

bertta
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
En tod. Aloin nukkumaan klo 24 heräsin imettään pojan klo1, päästin koiran sisälle klo 2.30. klo 3 heräs poika ja itki kun palosireeni. Nukahti uudestaan klo4 ja mun kello soi klo5. Eli en juurikaan viime yönä nukkunu...
Huh, halauksia sinulle...

Alkuperäinen kirjoittaja bertta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Huh, halauksia sinulle...
Kitoos! :) Silläpä nuo koiran tempaukset kiehuttaa vielä enempi, ku väsyttää, ni ei paljoa kiinnostas sen jälkiä siivoilla :ashamed:

Yhteistyössä