Nukkuuko täällä jonkun/ tai on nukkunut 3-4-vuotias lapsi säännöllisesti vielä perhe-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kohta 3v täyttävä tyttö, joka edelleen kömpii meidän väliin nukkumaan. Laitetaan illalla omaan sänkyynsä, mutta.. Huono nukkuja ollut koko pienen elämänsä, ja koettu että paras tapa saada nukkumaan ja saada itsekin nukuttua.. Isompi nukkunut koko ajan vain omassa sängyssään ja kyllä olis jo aika saada tämä pienempikin nukkumaan.. Kun vain tietäisi miten!?

En nyt tiedä mikä on säännöllisesti. Esikoinen 5v nukkuu yleensä omassa sängyssään, kuopus, kohta 4v vaihtelevasti. Joskus omassa sängyssä ja toisinaan taas meidän sängyssä. Joskus esikoinenkin päätyy meidän viereen.

Viimeyön esikoinen nukkui omassa sängyssään, kuopus meidän sängyssä ja minä sohvalla miehen ollessa töissä. Liekö tuo nyt sitten perhepeti? :D

Ympäristöstä en tiedä, ei meidän nukkumajärjestelyt mielestäni muille kuulu. En kuitenkaan ole mihinkään sen ihmeelisempään reaktioon törmännyt kun olen näistä kertonut.

Meillä on ollut vähän isompanakin vieressä. Sai ihan vapaasti tulla niin pitkään kuin halusi. Eipä enää tule, kouluikäinen. Ja mitäpä se ympäristölle kuului, millaiset nukkumisjärjestelyt meillä oli.

Perhepetiaikakin menee ohi yllättävän nopeasti, kannattaa nauttia siitä, että on läheisyyttä :) Aikuiset pystyvät järjestämään omat seksijuttunsa ihan muuallakin kuin siinä pedissä. Jos joku tuollaisia miettii ;)

Itse en antaisi enää 3-4 vuotiaan nukkua meidän sängyssä, kun ei tuo 10kk ikäinenkään sitä tee. Mutta jokainen omalla tavallaan. Mun nuorin velipuoli nukkui 12-vuotiaanakin vanhempiensa välissä, nyt on 15v eikä enää nuku muuta kuin silloin kun isä on pois kotoa niin sitte menee äitinsä viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
En nyt tiedä mikä on säännöllisesti. Esikoinen 5v nukkuu yleensä omassa sängyssään, kuopus, kohta 4v vaihtelevasti. Joskus omassa sängyssä ja toisinaan taas meidän sängyssä. Joskus esikoinenkin päätyy meidän viereen.

Viimeyön esikoinen nukkui omassa sängyssään, kuopus meidän sängyssä ja minä sohvalla miehen ollessa töissä. Liekö tuo nyt sitten perhepeti? :D

Ympäristöstä en tiedä, ei meidän nukkumajärjestelyt mielestäni muille kuulu. En kuitenkaan ole mihinkään sen ihmeelisempään reaktioon törmännyt kun olen näistä kertonut.

No näinpä! Hyvä juttu on jo sinänsä, jos jokainen saa nukuttua...

Meillä on säännöllisen epäsäännöllistä se, että meidän 6v ja 4v tulee joko molemmat viereen, tai toinen tai ei kumpikaan. Ainoa vaan, että tän mahan kanssa mua jo ahistaa, jos molemmat tulee viereen.

Yhteistyössä