Nukkuuko muut parit eri huoneissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla eräs ystäväpariskunta nukkuu eri huoneissa koska miehellä on paha kuorsausongelma, johon hakenut apua mutta ei auta mikään. Jopa leikkausta ovat ajatelleet, en ollutkaan muistanut koko asiaa nyt hetkeen ennen tätä kysymystä. Pitääkin kysyä mikä tilanne heillä nyt.
Me nukutaan kaksi seuraavaa yötä eri huoneissa, koska yläkerrassa on nyt liikaa porukkaa ja muutenkin tosi kuuma.
Loppuu siis happi kesken jos kaikki nukutaan samassa kerroksessa.
Ja mikä ihanaa, ei tarvii tökkiä miestä kääntään kylkeä, kun kuorsaa!
ilo nukkua hiljaisuudessa =)

Ollaan nukuttu eri huoneissa 2-5 vuotta sitten eli kolmisen vuotta meni eri huoneissa. Syynä se, että asuntoon ei mahtunut parisänkyä. Nukuin lastenhuoneessa vuodesohvalla ja sitten myös sellaisella varapatjalla olkkarissa. Mies nukkui omassa huoneessaan. Enää en suostuisi tuohon. Nuo nukkumapaikat oli ihan ok, vaikka kuulostaa kurjalta, mutta ei miehen viekkua voita mikään =)

nukutaan eri huoneissa. Mä nukun lasten kanssa makuuhuoneessa ja mies omassa huoneessaan. Mies ei jaksa kuunnella kun lapset kertoilevat illalla päivän tapahtumista,vaan haluaa käydä rauhassa nukkumaan=( Ei meillä ole kyllä eroottista toimintaakaan kuin 1-2 krt vuodessa,en tosin sitä enää kaipaakkaan.

Meillä mies nukkuu välillä sohvalla. Viime yön nukkui siksi kun sillon niin kova yskä ja meidän vaavi nukkuu siinä mun vieressä. Mutta joskus jos en meinaa saada unta miehen kuorsaamiselta niin passitan sohvalle.

Me nukutaan nyt taas eri huoneissa, koska neiti 5kk nukkuu mun vieressä ja mies on ÄÄRETTÖMÄN KOVA KUORSAAJA! :headwall: Ennen neidin syntymään nukuttiin yhdessä ja mulla meni monen monta yötä hereillä ennenkuin totuin siihen kuorsaamiseen. Kun talossa on taas vauva, oon tosi herkkäuninen ja välillä kuulen miehen kuorsauksen jopa oven ja seinien läpi :/

Yhteistyössä