Nukkuuko muut parit eri huoneissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nukkuja

Vieras
Meillä nukutaan eri huoneissa miehen kanssa, sillä mies on kova kuorsaamaan ja lisäksi herkkäuninen. Meillä ollaan nukuttu eri huoneissa enemmän ja vähemmän noin vuoden ajan.

Onko muita? Kommentteja, kuinka on vaikuttanut parisuhteeseen?

Meillä on kyllä yhteinen sänky, mutta tosi usein mä nukun sohvalla nykyään. Kun siis nuo mun unirytmit on nyt niin persiistä. Usein en malta mennä makkariin kun tiedän että mies herää siihen kuitenkin. Ja välillä taas poika nukkuu miehen kanssa ja mä nukun sitten pojan sängyssä.

No en kyllä alkaisi moiseen, meillä mies on hankkinut korvatulpat kun kuulemma kuorsaan ja lapset pitää myös erinäistä shouta sillon tällön. Olen kyllä käskenyt nukkumaan toiseen huoneeseen, muttei ole suostunut, kyllä siinä lämpimyys kärsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en kyllä alkaisi moiseen, meillä mies on hankkinut korvatulpat kun kuulemma kuorsaan ja lapset pitää myös erinäistä shouta sillon tällön. Olen kyllä käskenyt nukkumaan toiseen huoneeseen, muttei ole suostunut, kyllä siinä lämpimyys kärsisi.

Mieheni sairastaa uniapneaa, joten hänen kuorsaamisensa ei todellakaan ole korvatulpilla siedettävissä... Lisäksi meillä on erilaiset vuorokausirytmit, eikä senkään takia oltaisi yhtä aikaa sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä. Meillä tämä järjestely ei ole välejä viilennellyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Mieheni sairastaa uniapneaa, joten hänen kuorsaamisensa ei todellakaan ole korvatulpilla siedettävissä... Lisäksi meillä on erilaiset vuorokausirytmit, eikä senkään takia oltaisi yhtä aikaa sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä. Meillä tämä järjestely ei ole välejä viilennellyt. :)

No miksei sitten voi samassa sängyssä nukkua, jos kerta eri aikaan siellä olette?

No miksei sitten voi samassa sängyssä nukkua, jos kerta eri aikaan siellä olette?

Eri aikaan mennään nukkumaan ja herätään aamulla. Ei kai se sitä tarkoita, ettei ollenkaan samaan aikaan nukuttaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Uniapnea kannattaa hoitaa, se on terveysriskikin!
Tavalliseen kuorsaukseen saa apteekista sellaista suihketta, joka myös auttaa!!!

Mieheni apneaa on hoidettu kahdella leikkauksella ja ylipainekoneella sekä laihduttamalla normaalipainoiseksi, mutta ei nuo ole lopullisesti auttaneet.

Ahaa, joo että sängyssä vaan nukutaan, ok. Meillä kyllä välillä varsinkin aamuyöllä on muutakin tekemistä kun ei ole vaaraa että lapset on hereillä.

Miksi vittuilu?!?!?!

Kyllä meilläkin SEKSIÄ harrastetaan, mutta YÖT nukutaan!

Tavalliseen kuorsaukseen saa apteekista sellaista suihketta, joka myös auttaa!!!

Mieheni apneaa on hoidettu kahdella leikkauksella ja ylipainekoneella sekä laihduttamalla normaalipainoiseksi, mutta ei nuo ole lopullisesti auttaneet.

Ohoh, on vissiin aika paha sitten ollut?

Ohoh, on vissiin aika paha sitten ollut?

Oli se pahana tuossa 3-4 vuotta sitten. Silloin minä havahduin omasta unestani miestä tönimään, että alkaisi taas hengittämään. :(

Nyt on tilanne onneksi jo paljon parempi, mutta ei hänestä kuorsaamatonta varmaan koskaan tulekaan.

Me nukutaan eri huoneissa. Olen tosi herkkäuninen ja mies kuorsaa todella kovaa. Hänellä on kanssa uniapnea. Jos ei nukuttaisi eri huoneissa joutuisin käyttämään jatkuvasti unilääkkeitä. Korvatulpista ei ole mitään apua. Saan niistä vaan ihottuman korviin.

Meillä nukutaan, mies kamala kuorsaan, ja MÄ taas niin herkkäuninen, enkä jaksa valvoo lasten ja miehen takia öitäni... Joten nukun nuorimmaisen kanssa sitten makuuhuoneessa, mies sohvalla. Mihinkään tämä ei meillä ole vaikuttanut, paitsi ehkäpä siihen, että jaksan olla parempi ja hyväntuulisempi vaimo päivisin, kun ei tartte öisin valvoo kuorsaamisen takia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä nukutaan, mies kamala kuorsaan, ja MÄ taas niin herkkäuninen, enkä jaksa valvoo lasten ja miehen takia öitäni... Joten nukun nuorimmaisen kanssa sitten makuuhuoneessa, mies sohvalla. Mihinkään tämä ei meillä ole vaikuttanut, paitsi ehkäpä siihen, että jaksan olla parempi ja hyväntuulisempi vaimo päivisin, kun ei tartte öisin valvoo kuorsaamisen takia! :D

Täälläkin hyvätuulisempi vaimo ja energisempi mies, kun ei joudu lasten takia heräämään yöllä (nukkuvat siis makkarissa mun kanssani)! :)

Yhteistyössä