Nukkuuko kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24320143:
kuka nyt yöllä nukkuis :vampire: :D
Ei ainakaan normaalit ihmiset..
Hienoa kun on rytmi näin sekaisin, että saa nukuttua vasta joskus neljän maissa kun parin viikon päästä pitäisi alkaa nousemaan ylös jo kuudelta :headwall:
 
eilutka
...anteeksi kovasti...tämä oli kyllä jonkinlaista (alatyylistä?) huumoria vaan tarkoitus olla.
Näin tuli todistetuksi jälleen, että eilutka ei ossaakaan kirjoittaa :(

Ja muutenkin, pitäisi itse suunnitella samaa eli paikkakunnalle menoa...jos vaikka saisi kyydin joltain lutkalta-eilutkalta...
mutta liian myöhään välähti siis, kun en lutkamarssin suunnittelua älynnyt alkaa ajatella ajoissa.

oliskohan hymiökään pelastanut tuota alkuperäistä viestiäni :ashamed: nauruhymiö siis.

okei joka tap. hymyä tytöt, lutkat ja eilutkat, kaikki yön sankarittaret, joita se masa ei vielä vienyt.
 
eilutka
ahaa, se onkin siis lauantaina - no juu eipä koske sitten mua kyydit, ei mitkään.
En silloin pääse tältä paikkakunnalta mihkään.

En oo lukenunna lutkaketjujanne, mutta muistan kyllä tuollaisesta marssista joskus aikaisemmin tässä kuulleeni...taisi olla englanninkielisistä maista jostain peräisin...
 
"mirkkis"
Mä oon yötöissä ja oon koneella että pysyisin hereillä kun ei oo töitäkään tehtävänä... Nää on ne pahimmat aamuyön tunnit ku silmät menee väkisten kiinne ku ei oo tekemistä enää mutta pitää vaan aamuvuoroa odottaa
 
[QUOTE="kahden mamma";24320160]Juu, ei nukuta... Mikä teill syy, meinaan nukkumattomuuteen?[/QUOTE]

Kirjoittelin työtöitä iltamyöhällä ja vastoin tapojaan ne alkoivat sujumaan&soljumaan. Eli tempauduin mukaan tarinaan.
Nyt voisi sitten pikkuhiljaa hakeutua petiin, mutta menee tovi ennen kuin "rauhottuu" tms.
:)
 
[QUOTE="mirkkis";24320249]Mulla ei mee tovia rauhoittumiseen, kun pääsen omaan sänkyyn niin parissa minuutissa lähtee kyllä taju kaalista ja höyhensaaret kutsuu[/QUOTE]

Joo. Ihmiset erilaisia.
Minä ryypin varmaan aikani aamuyön kahvia ja hitaasti "laskeudun" uneen.
Joku toinen ihan toisin.
 
[QUOTE="kahden mamma";24320160]Juu, ei nukuta... Mikä teill syy, meinaan nukkumattomuuteen?[/QUOTE]

Oltiin laiskamatoja pojan kanssa ja herättiin ensiksi kymmeneltä mutta jatkettiin unia kolmeen. Eipä kauheasti nukuta, poika kyllä tuhisee makosasti huoneessaan. :D Nyt katson D.B. cooperista dokkaria...
 

Yhteistyössä