Nukkuuko 4-5 -vuotiaasi vielä vanhempien makkarissa?

  • Viestiketjun aloittaja 3xäippä
  • Ensimmäinen viesti
nukkuvat kumpikin miun kaa samassa huoneessa, usein vieressäkin. nukkuivat välillä omassa huoneessaan mut kaipaavat ihan erilailla läsnäoloa joka isävierailun jälkeen joten totesin että tämä sopii nyt sit toistaiseksi paremmin meille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NämäTähdet:
HETIKIAL
ihan mielenkiinnosta kysyn, minkälainen sänky teil on?
mä tykkäisin kans et ipanat nukkuu viekus, tällä hetkel 7kk vaavi jää syönnin jälkee viereen :heart: tyty nukkuu omassa sängyssä toisessa huoneessa. meillä mies ei osaa nukkua, jos sänky on "tupaten täys"
Niin, useinhan miehet eivät pidä siitä, että lapset vieressä. hah, jotenkin tuttua...Ja naisista taasen yleensä aivan ihanaa...
hah, miks kuvittelen heti, että viittaat kommentillasi mahdollisuuteen harrastaa seksiä?
no kuitenkin, meillä kyse ei ole siitä, että lapset omassa sängyssämme häiritsisivät seksielämäämme, vaan i h a n oikeasti mies valvoo puolen yötä, jos lapsi/lapset sen vieressä, kun pelkää kierivänsä päälle. joitakin öitä on nukuttu samassa sängyssä koko sakki sekä kotona että reissussa. Nykyinen järjestely sujuu, kun nukutan vaavin seinän puolelle, sänky siis seinässä kiinni.
 
katti
Meillä 2v ja 3v8kk saivat juuri oman makuuhuoneen ja me vanhemmat oman (meillä 3h+k), 3 yötä nyt siellä omassa huoneessaan nukkuneet ihan ok. Omat huoneet saavat heti kun me saamme 4h vuokra-asunnon, toivottavasti pian. Ei meinaa tuohon lastenhuoneeseen mahtua 2 sänkyä ja kaikki lasten lelut ja tavarat joita on varmaan iiihan liikaa...
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
Meillä 2v ja 3v8kk saivat juuri oman makuuhuoneen ja me vanhemmat oman (meillä 3h+k), 3 yötä nyt siellä omassa huoneessaan nukkuneet ihan ok. Omat huoneet saavat heti kun me saamme 4h vuokra-asunnon, toivottavasti pian. Ei meinaa tuohon lastenhuoneeseen mahtua 2 sänkyä ja kaikki lasten lelut ja tavarat joita on varmaan iiihan liikaa...
Ja olihan tuo erillisen lastenhuoneen laittaminen tietty kiva juttu meille vanhemmillekin ;) Saa puuhata rauhassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NämäTähdet:
ihan mielenkiinnosta kysyn, minkälainen sänky teil on?
mä tykkäisin kans et ipanat nukkuu viekus, tällä hetkel 7kk vaavi jää syönnin jälkee viereen :heart: tyty nukkuu omassa sängyssä toisessa huoneessa. meillä mies ei osaa nukkua, jos sänky on "tupaten täys"
Kaikilla on siis kuitenkin omat sängyt...eivät siis vieressä nuku tai vieressä kyllä omissaan ;)
2.5vko ikäinen kuopuksemme kyllä nukkuu silloin tällöin välissämme :heart:

 
Ei nuku...muksulla on ollut oma huone reilun puolen vuoden iästä lähtien ja 8kk iässä nukkui jo omassa sängyssään siellä. Toki on ajanjaksoja, jolloin taas nukkui vieressä, mutta se oli tosiaan voskus vuonna nakki ja papu, kun lapsi oli pieni.
 
Ei nuku, lapset 6v ja 2v4kk. Heillä on yhteinen huone.
Molemmat nukkuneet omassa huoneessa n. 4-6 kuisesta saakka.

Esikoinen tuli melkein joka yö meidän väliin 2-4vuotiaana.
Kuopus nukkuu nytkin joksus aamun tunnit meidän välissä tai lähinnä miehen vieressä kun mä oon lähtenyt töihin.
 
Nukuttiin pitkään, pojilla 4v ja 2v omat sängyt meiän huoneessa. Eilen siirsin lasten sängyt omaan huoneeseensa, ja ainakin viime nukkuivat siellä..Lasten makkari ihan meiän makkarin vieressä, joten ei sekään kaukana oo.
 
more the merrier?
Meillä molemmat nukkuneet omissa huoneissaan 1v lähtien. Yöunet paranivat heillä heti tän omaan huoneeseen siirtymisen jälkeen ja ylimääräiset heräilyt jäivät pois. Totta meidän vanhempien pyörimiset ja "kuorsaukset" ovat vaivanneet heitä kun paremmin alkoivat heti nukkua. Meillä kaikki nukkuu siis hyviä ja täysiä öitä ja kiva näin. Mikä on myös mukavaa on se, että oma makkari on meidän oma, siellä voi katsoo myöhään töllöä, lukea valot päällä tai lemmiskellä ihan rauhassa. En jaksa ymmärtää, miksi nukutaan koko perheenä samassa huoneessa loputtomiin. Ei kai se parisuhteellekaan hyvää tee. Meistä ainakin on kiva köllötellä kainalokkain kirjojen tai leffojen parissa, jutustella yön pimeydessä ja muuta. Lapsetkin tykkäävät omista huonestaan niin kovasti, että jos yöllä heräävätkin ja käyvät vieressä hetken pötköttelemässä, pyytävät itse päästä omiin sänkyihinsä nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja more the merrier?:
Meillä molemmat nukkuneet omissa huoneissaan 1v lähtien. Yöunet paranivat heillä heti tän omaan huoneeseen siirtymisen jälkeen ja ylimääräiset heräilyt jäivät pois. Totta meidän vanhempien pyörimiset ja "kuorsaukset" ovat vaivanneet heitä kun paremmin alkoivat heti nukkua. Meillä kaikki nukkuu siis hyviä ja täysiä öitä ja kiva näin. Mikä on myös mukavaa on se, että oma makkari on meidän oma, siellä voi katsoo myöhään töllöä, lukea valot päällä tai lemmiskellä ihan rauhassa. En jaksa ymmärtää, miksi nukutaan koko perheenä samassa huoneessa loputtomiin. Ei kai se parisuhteellekaan hyvää tee. Meistä ainakin on kiva köllötellä kainalokkain kirjojen tai leffojen parissa, jutustella yön pimeydessä ja muuta. Lapsetkin tykkäävät omista huonestaan niin kovasti, että jos yöllä heräävätkin ja käyvät vieressä hetken pötköttelemässä, pyytävät itse päästä omiin sänkyihinsä nukkumaan.
Paha se on nukkua eri huoneissa, kun on yksi makkari. En ala nukkumaan olohuoneessa. Ja kyllä se meillä niinpäin, että likka häirittee mun yöunia pyörimisellään :whistle:
 
ei nuku. Vatsataudissa kun kaikki oltiin ja mies nukku vierashuoneessa niin ajattelin et josko ottaisin oksentelevan tytön viereen niin huomaisin koska alkaa oksentamaan. noh 10min päästä kuuluu "äiti, saaks mä mennä omaan sänkyyn nukkumaan" :LOL:

et ei oo pelkoo et likka änkeis samaan sänkyyn.

mun pikkuveli nukku eskari-ikäisenäki mun porukoiden sängys... nyt tosin 13v ihan omassa sängyssä.
 

Yhteistyössä