Nukkamatoista / ryijymatoista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mattoa ostamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mattoa ostamassa

Vieras
Mä haluaisin nyt vihdoin olohuoneeseen ostaa nukkamaton tai ryijymaton. Mutta minkälaisen, tarjolla kun näyttää olevan vaikka minkälaista?

Mistä saisi hyvän ja laadukkaan maton? Suositelkaa! Hinta ei mielellään ainakaan päälle 200 euroa 160x230cm kokoisella matolla. Saako tuohon hintaan, tai vaikka n. 100 eurolla hyvää ja laadukasta ryijymattoa? Miten nuo lankojen pituudet, mikä olisi hyvä ja suht helppohoitoinen?

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi valaista mulle asiaa!

http://www.hobbyhall.fi/ saana tai saaga

Mulla tuollainen aika vastaavanoloinen, hieman liukas se lanka, niin ei tartu lika. imuroinnista se matto tykkää, ja pysyy siten" kuohkeana".

Hobby hallista saa halvalla ja hyviä. Itse olen sieltä tilannut yhden karkeampikarvaisen ja yhden liukkaan, laadukkaita ovat olleet. En ole huomannut että irtoilisi mitään. Miehen lempipuuhaa on ryijymaton imurointi.

Meillä on Sotkasta tarjouksella satasella ostettu ryijymatto ja on pysynyt ihan loistokuntoisena, vaikka on koira ja pieniä lapsia. Hyvä imuroida ja siisti ja kaunis matto. Ja väri on ihan luononvalkoinen.

www.mattotukku.fi Tuolta tilasin juuri valkoisen Super Shaggy ryijymaton, ihanan muhkea ja tarpeeksi pitkä karva. Viikon käytön jälkeen ei valittamista. Koko 160x230. Maksoi postikuluineen reilu 135e+postikulut alle 10e. Nopea toimitus, torstaina tilasin ja maanantaina oli matkahuollossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihana köllötellä:
www.mattotukku.fi Tuolta tilasin juuri valkoisen Super Shaggy ryijymaton, ihanan muhkea ja tarpeeksi pitkä karva. Viikon käytön jälkeen ei valittamista. Koko 160x230. Maksoi postikuluineen reilu 135e+postikulut alle 10e. Nopea toimitus, torstaina tilasin ja maanantaina oli matkahuollossa.

Siis itse matto maksoi 135e ja postikulut päälle (alle 10e)

Meillä on VM carpetin mattoja, mutta eivät kylläkään ole kovin edullisia, laadukkaita kylläkin. Meillä on yksi sellainen "villalanka" / "joku"-matto, joka on oikeasti paksu ja pehmeä ja sitten niitä lyhytkarvaisia. Jos nyt ostaisin niin ottaisin kaikki lyhytkarvaisina, ovat mielestäni tyylikkäämpiä. Kerran toin Prismasta sovitukseen punaisen karvamaton, mutta se haisi kamalalle eikä meinannut suoristua millään, vein takaisin kauppaan.

Yhteistyössä