S
Salama McQueen
Vieras
Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Mä taas tykkään noista bilteman omista, mut makuasioista ei voi kiistellä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Eikö huunonetissä ole myynnissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Näinpä.Onhan ne sellaiset klassisen väriset, harmittomat. Mutta jotenkin ei iske. Eipä se kuosi nyt pääasia ole.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
Näinpä.Onhan ne sellaiset klassisen väriset, harmittomat. Mutta jotenkin ei iske. Eipä se kuosi nyt pääasia ole.
![]()
Sitten täytyy lähteä kiertelemään lelukauppoja ja etsiä kivat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
![]()
Juu, näin pitää tehdä. Halusin vain kuulla mielipiteitä, koska niitä on niin moneen lähtöön. Kavereitten muksuilla on ollut ties mitä markettivaunuja ja ne eivät ole kauan kestäneet.
Biltemat on ainakin täällä saaneet hyvät arvosanat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä taidan kallistua noihin Bilteman kieseihin kanssa, vaikka ne on kyllä ihan lamaannuttavan rumat. Brion kärryjä tekis kovasti mieli, mutta mutta...
![]()
Juu, näin pitää tehdä. Halusin vain kuulla mielipiteitä, koska niitä on niin moneen lähtöön. Kavereitten muksuilla on ollut ties mitä markettivaunuja ja ne eivät ole kauan kestäneet.
Biltemat on ainakin täällä saaneet hyvät arvosanat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Minkähän hintaisia ne Brion vaunut on? Tietääkö kukaan?