nukahtaminen?????

meillä poika reilun vuoden ja nyt on ongelmana nukahtaminen.Nukkunu aina meidän sängyn vieres sivuvaunus nyt vaihoin lasten sängyn.....

sänkyyn mentäessä nyt on alkanu sellanen pyörimis show ja seisomaan ja potkitaan ja jne...en saa sitä rauhottuun..jos poistun huoneesta tulee perässä....

ainut keino on ottaa tiukasti kainaloon ja pitää hetki kunnes rimpuilu loppuu ja taju lähtee samantien.....

olen vaan tässä miettiny et se ei varmaan ole kauheen fiksu tapa!toinen lapsi syntyy huhtikuussa ja olen miettiny et miten saan lapset nukkumaan kun joudun paljon olee yksin.....


:xmas:
 
Moikka,

Mulle tulee mieleen etttä lapsesi käyttäytyy nyt noin, koska asia( oma sänky)on hänelle uusi ja vaatii ehkä pikkuisen aikaa että tottuu.Meillä ei ihan tuollainen tilanne, mutta hieman vastaavaa.Juuri on jätetty ilta- ja yö pullo pois ja nukahtaminen on ollut erittäin erilaista kun ennen.Nukahti ennen siis pullon kanssa tosta vaan, nyt samantapaista kun teillä, itkeskelyä, haluaa pois sängystä, haluaa syliin, ei haluakaan nukkumaan vaik on ihan rättiväsyny.Nukahtamiseen saattaa mennä helposti 1,5 h jopa ylikin.Vasta noin viikko sitten jätetty pullo pois, panen tämän kaiken sen piikkiiin.Eli uskon ajan myötä menevän ohi, kunhan tottuu ja se taas vattii hieman sitä aikaa..ja kärsivällisyyttä meiltä vanhemmilta.. :) nyt jos vertaa ihan ekoihin päiviin kun tää muutos tuli niin menee jo hieman paremmin.
En oikein osaa muuta sanoa, tääkin tosiaan vaan oma tuntemus..seuraavan lapsesi syntymään on vielä jonkin aikaa, uskosin että lapsi on siihen mennessä tottunut omaan sänkyyn. Kaikkea hyvää ja parempia nukahtamisia toivotellen...
 

Yhteistyössä