Nuhainen lapsi kerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mä ainakin katson pahalla, jos räkä valuu koko ajan lapsellasi. Jos niiskauttaa kerran puolen tunnin välein, ei haittaa.

Selvä :) Siis räkä ei valu, niiskuttaa vaan. Niiskuttaa kyllä useamman kerran minuutissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin vaan, että katsooko toiset sitten pahalla, että miksi on tuonut tautisen lapsen tartuttamaan muita.

Kyllä mä katsoisin pahalla. Ja koska tollasia nuhaneniä kerhoissa on, en pahimpina tautiaikoina viitsi lapsiani kerhoihin viedä. Sääli lapsille, mutta ei sekään ole kiva juttu, että sitten ollaan jatkuvasti flunssassa.

Jos lapseni ovat sairastaneet nuhan tai flunssan, niin vien heitä kerhoihin vasta siinä vaiheessa, kun nenää ei tarvitse enää pyyhkiä kuin pari kolme kertaa päivässä. Silloin tuskin enää tarttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ajattelin vaan, että katsooko toiset sitten pahalla, että miksi on tuonut tautisen lapsen tartuttamaan muita.

Kyllä mä katsoisin pahalla. Ja koska tollasia nuhaneniä kerhoissa on, en pahimpina tautiaikoina viitsi lapsiani kerhoihin viedä. Sääli lapsille, mutta ei sekään ole kiva juttu, että sitten ollaan jatkuvasti flunssassa.

Jos lapseni ovat sairastaneet nuhan tai flunssan, niin vien heitä kerhoihin vasta siinä vaiheessa, kun nenää ei tarvitse enää pyyhkiä kuin pari kolme kertaa päivässä. Silloin tuskin enää tarttuu.

Eli periaatteessa voisin viedä, kun nenää ei tarvitse edes pyyhkiä. Nuha alkoi eilen ja kerran vaan on eilen tarvinnut pyyhkiä paperilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
O-ou, meitä ei sitten kerhoissa paljon vuoden mittaan näkyis jos niiskutuksesta pitäisi jäädä kotiin.
Se on eri asia jos nenä_vuotaa_jatkuvasti.

Meitä tauteja vältteleviä ei taas sen takia kerhoissa näy, kun nuhaset lapset siellä käy.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Eli periaatteessa voisin viedä, kun nenää ei tarvitse edes pyyhkiä. Nuha alkoi eilen ja kerran vaan on eilen tarvinnut pyyhkiä paperilla.

Huomenna voikin sitten vuotaa kunnolla eli tauti voi olla vasta alussa. Mutta oma on päätöksenne, ei toi nyt kovin pahalta kuulosta, mutta koska toi voi olla vasta alkusoittoa, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
mikä ihmeen nuha on niiskuttaminen....
nuha on sitten kun räkä valuu ja pitää niistää usein

Todennäköisesti ap:n lapsella on toi rään valuminen vasta edessä, eli varsinainen nuha/flunssa on nyt vasta alkamassa. Paras hetki muuten taudin tartuttamiseen on just toi alkuvaihe!

jollei ole kuumetta ja nenää ei tarvi alvariinsa pyyhkiä voi viedä, niin oon itse tehnyt. silloin on kurja kerhoilla jos pitää olla kokoajan nenää raapia paperilla, silloin ollan jääty kotiin vaikkei olekkaan kuumetta.

Uusimmat

Yhteistyössä