V
vieras
Vieras
Meillä on tytöllä nuhaa ja mietin, että viitsinkö häntä viedä tänään kerhoon. Mitään muuta siis ei ole kuin vaan niiskuttaa nenäänsä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä ainakin katson pahalla, jos räkä valuu koko ajan lapsellasi. Jos niiskauttaa kerran puolen tunnin välein, ei haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä ainakin katson pahalla, jos räkä valuu koko ajan lapsellasi. Jos niiskauttaa kerran puolen tunnin välein, ei haittaa.
SelväSiis räkä ei valu, niiskuttaa vaan. Niiskuttaa kyllä useamman kerran minuutissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattelin vaan, että katsooko toiset sitten pahalla, että miksi on tuonut tautisen lapsen tartuttamaan muita.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattelin vaan, että katsooko toiset sitten pahalla, että miksi on tuonut tautisen lapsen tartuttamaan muita.
Kyllä mä katsoisin pahalla. Ja koska tollasia nuhaneniä kerhoissa on, en pahimpina tautiaikoina viitsi lapsiani kerhoihin viedä. Sääli lapsille, mutta ei sekään ole kiva juttu, että sitten ollaan jatkuvasti flunssassa.
Jos lapseni ovat sairastaneet nuhan tai flunssan, niin vien heitä kerhoihin vasta siinä vaiheessa, kun nenää ei tarvitse enää pyyhkiä kuin pari kolme kertaa päivässä. Silloin tuskin enää tarttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:O-ou, meitä ei sitten kerhoissa paljon vuoden mittaan näkyis jos niiskutuksesta pitäisi jäädä kotiin.
Se on eri asia jos nenä_vuotaa_jatkuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattelin vaan, että katsooko toiset sitten pahalla, että miksi on tuonut tautisen lapsen tartuttamaan muita.
Kyllä mä katsoisin pahalla. Ja koska tollasia nuhaneniä kerhoissa on, en pahimpina tautiaikoina viitsi lapsiani kerhoihin viedä. Sääli lapsille, mutta ei sekään ole kiva juttu, että sitten ollaan jatkuvasti flunssassa.
Jos lapseni ovat sairastaneet nuhan tai flunssan, niin vien heitä kerhoihin vasta siinä vaiheessa, kun nenää ei tarvitse enää pyyhkiä kuin pari kolme kertaa päivässä. Silloin tuskin enää tarttuu.
Eli periaatteessa voisin viedä, kun nenää ei tarvitse edes pyyhkiä. Nuha alkoi eilen ja kerran vaan on eilen tarvinnut pyyhkiä paperilla.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mikä ihmeen nuha on niiskuttaminen....
nuha on sitten kun räkä valuu ja pitää niistää usein
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mikä ihmeen nuha on niiskuttaminen....
nuha on sitten kun räkä valuu ja pitää niistää usein
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Päätin, että lapsi joutuu jäämään kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Päätin, että lapsi joutuu jäämään kotiin.
Kiitos sinulle.