Nuha/kuume/yskä"pino"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tammikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tammikuu

Aktiivinen jäsen
29.09.2004
1 469
0
36
Meillä kuumetta, yskää, nuhaa, pääkipua ja mulla alilämpöä.

Onko muita? Kukaan meistä ei ole käynyt lääkärissä, eikä täällä tk edes mielellään hoida kuumeisia/räkäisiä, vaan kehote on ns infektiopolille. Mutta kun on vielä oltu suht tolpillamme, ei olla otettu riskiä menemällä sinne polille. Sieltähän ne "siat" sitten lopulta saa, jos ei muuten. Ja alan muutenkin olla koko sikaa ihan täys eli kyllästynyt; tulee jos tulee.

Täällä siis rokotukset esim. keskimmäisen koululta siirrettiin tietämättömään ajankohtaan, esikoisen koululla EI mitään tietoa, koska saavat rokotteen enkä minä kuulu ns riskiryhmään eikä mieskään. Eikä tuo 4 veekään mitään rokotetta ihan näillä näkymin saa.

Hoito-ohjeet on kuitenkin aika selkeät, koska sinne hoitoon tulis lähteä, joten siinä mielessä EI huolestuta. Mutta meneehän tää talviloma näinkin :o :xmas:

Toivon vaan, että ihmiset säästyy pahimmalta. Ihan muutkin, kuin vaan meidän perhe.

Minä olen ihan tavallisen oloisessa räkätaudissa, aivastelen ja yskin. Edellinen vähän vastaava oli itselläni, kun pääosa perheestä sairasti oikein kunnolla useampi viikko sitten. Lääkärissä käytin tautisimmat silloin, kolme sai antibioottikuurit. Toivon, että ovat sairastaneet sian, ettei enempää sairastaisi, yhdellä oli keuhkokuumekin syksyn mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen ihan tavallisen oloisessa räkätaudissa, aivastelen ja yskin. Edellinen vähän vastaava oli itselläni, kun pääosa perheestä sairasti oikein kunnolla useampi viikko sitten. Lääkärissä käytin tautisimmat silloin, kolme sai antibioottikuurit. Toivon, että ovat sairastaneet sian, ettei enempää sairastaisi, yhdellä oli keuhkokuumekin syksyn mittaan.

Sepä se, kun nyt jyllää muutama muukin "sikaa" hiukan muistuttava. Mies tosin kävi th:lla joka sanoi, että tällä seudulla sika jyllää jo aika painolla.... Vaikka esim. tiedotusvälineet ei siitä juur ole kertoneet....
Paranemisia!

Meillä on yskitty pian kuukausi, kävin jo lääkärissä, kuurinkin sain mutta ei ollut tarvis hakea.
Eilen alkoi kurkkukipu mutta eipä ole onneksi muuta tullut, ainakaan vielä.

Meillä oli lapsilla vasta nuhatauti ilman kuumetta. Pienemmällä myös kurkunpääntulehdus. Itselläni oli karmeaa kurkun- ja päänsärkyä, nyt vähän yskää, kuumetta ei.

Mulla on pirullinen flunssa, tila heittelee koko ajan (eikä ole oikein aikaa levätä kunnolla...)- välillä tuntuu että rauhaset alkaa turpoilla ihan yhtäkkiä - muilla tuollaisia outoja tuntemuksia? Lämpöä ei ole ollut. En ole käynyt missään lääkärissä.

Yhteistyössä