nuha + 37.2 lämpöä--->töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En menisi. Tietenkin jos illalla/aamulla ei ole lämpöä,ja olo on semmoinen että pystyy olemaan töissä..räkä ei siis valu norona,nii sitten menisin.Inhottava se on tehdä salaattia ym keittiöhommia kun saa koko ajan olla niistämässä :snotty:
Paranemisia!!

En menisi, etenkin jos lämmöt olis koholla vielä illalla. Ja muutenkin, jos olet räkäinen ja hommissa keittiössä, kannattaa miettiä asiaa myös niiden kannalta, jotka syövät sun käsittelemääsi ruokaa...

*muoks* Oon ite toimistohommissa ja yritän opetella pois siitä perusluterilaisesta mentaliteetista, että töihin mennään vaikka pää kainalossa. Just olin puolitoista päivää pois töistä kurkkukivun ja lämpöilyn takia, mitatut lämmöt oli max 37,5 luokkaa ja sekin iltaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja misty:
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
No en tod menis!!! Etenkin tuolla alalla. Sairastutat asiakkaat!!!

miten niin tolla alalla? Keittiössähän käytetään käsineitä ym. muistaa hyvän käsihygienian!

Niin.. käsistähän se räkä mullakin tulee.. On se aika tuskaa olla se hattu päässä ja käsineet kädessä kuumien uunien yms keskellä ja hiottaa ja paleltaa vuorotellen ja välillä olis niistettäväkin. Miten kukin haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Menisin, jollei olo muuten olisi kehno. Toisaalta, Buranan avulla on ollut pakko pärjätä kotivuodetkin :snotty:

On se minun mielestä eriasia olla kotona (kotivuodet) kuin töissä sairaana..omat ihmiset/vieraat asiakkaat ja työkaverit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Menisin, jollei olo muuten olisi kehno. Toisaalta, Buranan avulla on ollut pakko pärjätä kotivuodetkin :snotty:

On se minun mielestä eriasia olla kotona (kotivuodet) kuin töissä sairaana..omat ihmiset/vieraat asiakkaat ja työkaverit.

No tavallaan on eri asia, mutta paljon sitä on joutunut jaksamisensa kanssa kotonakin pinnistelemään. Tietysti jos räkä valuu solkenaan, ei ole järkeä tehdä esim. just keittiötyötä.
Ot, mulla oli aikoinaan pomo, jonka mielestä edes läheisen kuolema ei ollut hyvä syy jäädä saikulle :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soitin pomolle ja kysyin, uskallanko tulla töihin (en edes maininnut lämmöstä ensiksi) niin hän tuumasi että ei kannata tulla töihin. :)

No niin! Kun olet sairas, et mene töihin. :) Yksinkertaista. Sulla on laillinen oikeus siihen, käytä sitä.

Yhteistyössä