V
vieras
Vieras
räkä valuu ja lämpöä ollut tänään 37,2, menisitkö huomenna töihin. Kyseessä keittiöhommia (salaatin ja leipien tekoa + tiski) ....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fff:No en tod menis!!! Etenkin tuolla alalla. Sairastutat asiakkaat!!!
Alkuperäinen kirjoittaja misty:Alkuperäinen kirjoittaja fff:No en tod menis!!! Etenkin tuolla alalla. Sairastutat asiakkaat!!!
miten niin tolla alalla? Keittiössähän käytetään käsineitä ym. muistaa hyvän käsihygienian!
mun normaalilämpö on 36.4 noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun normilämpö on 37-37,2, joten menisin.
Mittaa illalla uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Menisin, jollei olo muuten olisi kehno. Toisaalta, Buranan avulla on ollut pakko pärjätä kotivuodetkin :snotty:
ei se lämpö vaan se flunssa, räkä valuu...aivastelet,päsrskit oppilaiden salaateille ymy..Alkuperäinen kirjoittaja Kuume olisi:Töihin vaan....ei pieni lämpö ole syy jäädä saikulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Menisin, jollei olo muuten olisi kehno. Toisaalta, Buranan avulla on ollut pakko pärjätä kotivuodetkin :snotty:
On se minun mielestä eriasia olla kotona (kotivuodet) kuin töissä sairaana..omat ihmiset/vieraat asiakkaat ja työkaverit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin pomolle ja kysyin, uskallanko tulla töihin (en edes maininnut lämmöstä ensiksi) niin hän tuumasi että ei kannata tulla töihin.![]()