Nugetista paljastui.....

• Viestiketjun aloittaja KukkaLyyti värittömänä
  • Ensimmäinen viesti
KukkaLyyti värittömänä
KANANKYNSI! Tytär söi eilen nugetteja ja olkoi yht äkkä yökkin että mikä kaukea hänen suuhunsa tuli, ja mä käskin sylkäistä tyhjään jygurttikuppiin suustaan sen mössön. No sieltähän tuli täydellinen kanankynsi. Voi että mua oksetti ja nytkin pelkkä ajatus saa vilunväreet menemään pitkin kroppaa.
Harmi vaan että olen ehtinyt polttaa sen pakkausen mistä se nugetti tuli. Olisin kyllä antanut palautetta moisesta ylläristä. Kyseessä siis Kariniemen kananugetit

kukkalyyti värittömänä
On mulla se kynsi tallessa, voi saakuri että mua oksettaa ....ja en yhtään ihmettele että likka meinas oksentaa kun sen suuhunsa sai...voisin laittaa kynnestä kuvan sinne? Onko pöljä ajatus?

hyi shitto
Alkuperäinen kirjoittaja kukkalyyti värittömänä:
On mulla se kynsi tallessa, voi saakuri että mua oksettaa ....ja en yhtään ihmettele että likka meinas oksentaa kun sen suuhunsa sai...voisin laittaa kynnestä kuvan sinne? Onko pöljä ajatus?
Laita kirjekuoreen ja menemään Kariniemelle omien yhteystietojesi kera, saat korvauksen ja he ovat tyytyväisiä palautteesta, koska voivat miettiä mikä meni väärin.
Eli jauhaako ne jumalauta sinne sekaan jalatkin?

Alkuperäinen kirjoittaja kukkalyyti värittömänä:
Mä ilmoittaisin ensin ja kattosin mitä ne pyytä tehdä. Mut onneksi ei kereny nielaista. :| :x

KukkaLyyti värittömänä
Käväisen nappaamas kuvan siitä kynnestä ja laitan sen niille meilinä...tulen sitten kertomaan mitä sain vastaukseksi. JOs nyt yleensä vastaavat...

Se kertoo vaan siitä että niihin käytetään kaikki kanan jämäosat, samaten kalapuikoissa voi olla kaikki roippeet mitä jää. Itse en osta kananugetteja ollenkaan, kalapuikkoja ostan jos on fileestä tehty, niitäkin ehkä 1xvuosi.

laita kynsi kirjeeseen ja lähetä tehtaalle.mulla oli kerran saarioisten jauhelihapizzassa lehmänkarvaa ja nahkaa :x :x laitoin palaset menemään tehtaalle ja ihan kivasti sain hyvityksiä.ei kyl ne pizzat maistunu vähään aikaan... :x

Yhteistyössä