E
Ei kahta ilman kolmatta
Vieras
Tein juuri raskaustestin koska olen jotain aavistellutkin...Meillä on lapset 6v. ja kohta 3v. ja itsellä osa-aikatöihin meno edessä ja kuopukselle hoitoon meno. Esikoinen menee kouluun. Raskaus ei ole suunniteltu ja seksi elämää on muutenkin harvoin. Kierto on ollut jo pitkään 27 pvää ja säännöllinen. Harrastimme seksiä suojaamatta kiertopvänä 27 ja tässä sitä ollaan! Fiilikset vaihtelevat kauhunsekaisista onnen kyyneliin. En ole koskaan ajatellut itseäni "suurperheen" äitinä ja molemmat edelliset lapset ovat "tarkoin suunniteltuja" ja toivottuja. Abortti ei tule kysymykseen vaikka sekin kävi mielessä oman jaksamisen takia. En kuitenkaan kykene siihen vaihtoehtoon. Opiskelut ovat kesken ja rahatilanne huono. Tosin ehdin olla osa-aika töissä tässä välissä paremman äitiyspvä rahan saamiseksi. Kertoisitteko omia fiiliksiänne etenkin jos on samanlaisia kokemuksia ja vertaistukea kaipailisin! Miten elämä muuttuu kun lapsia on 3. Jotenkin ajattelen että kaikella on tarkoituksensa ja lapsiluku ei välttämättä ollut meillä täynnä jos luoja suo. Kuitenkin tällainen yllätys hirvittää ja järkyttää vaikka olen todella kiitollinen ja onnellinen tästä salamatkustajasta. En kuitenkaan tunne samanlaista onnen huumaa kuin edellisissä raskauksissa testin tekemisen jälkeen. Olo on kuin "matto olisi vedetty jalkojen alta" ja jonkinlainen ahdistus iski päälle...