Novofemistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauris-53
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauris-53

Vieras
Onko muilla kokemusta Novofem-yhdistelmävalmisteesta. Onko paino noussut tai muuta. Olen käyttänyt pari kuukautta ko valmistetta ja paino noussut neljä kiloa. Jos tätä tahtia niin missä pysähtyy vai pysähtyykö?

Hei. Minulle gyne määräsi viime kesänä Novofemiä. Söin yhden kuurin melkein kokonaan ja sain kovat jalkasäryt. Koski nilkkoihin, epäilin itse että yritti laskimotukosta. Sen jälkeen olin Menofemillä koko syksyn. (Vaihtelevalla menestyksellä, hikoilutti öisin...) Sitten loppusyksystä ajattelin kokeilla uudelleen. Taas sama homma kun oli syönyt yli 15 päivää tuli jatkuvat jalka säryt. Tykytti toisen jalan nilkkaa jossa näkyy pintaverisuonia. Kävin tk:ssa ja sanoivat että täytyy lopettaa. Sen jälkeen en taas syönyt muuta kuin Menofemiä. Täydellistä apua en siitä saanut enää. Eilen kävin gynellä ja sain Livial kuurin. Sanoi että jos tämä ei käy minulle, niin sitten ei mikään. Kaikissa on kuulema laskimotukoksen vaara sekä paljon muita sivuvaikutuksia. Aikaisemmin olen kokeillut Cyglabiliä, sekään ei käynyt. Hermostutti, itketti ja paino nousi nopeasti 3 kuukauden aikana. Huomasin että se keräsi nestettä kudoksiin. (Jalat olívat kuin pölkyt). Että tämmöstä palautetta minulta ... :)

Kävin juuri gynellä ja minulle määrättiin novofem tabletteja.
Lueskelin netistä haittavaikutuksista ja nyt kyllä epäilyttää alkaa niitä syömään. Olen saanut juuri painoa pudotettua 6 kg ja haittavaikutuksia oli juuri turvotus, lihominen, päänsärky ja paljon muitakin ja olivat vielä yleisiä haittoja.
Minulle ne määrättiin sen takia kun on alkavia oireita vaihtareista. Päänsärkyä, rintojen arkuutta, ärtyneisyyttä, unettomuutta yms. ja sitten nämä kaikki mainitaan haittavaikutuksissa. Nythän ei välttämättä minulle tulisi näitä kaikkia oireita, mutta taidan jättää lääkkeet hakematta. Nolottaa kyllä sitten kertoa, etten ole niitä syönyt, kun minulla on kontrolliaika puolen vuoden päästä.( siksi kun minulla oli pari kookasta myomaa kohdussa.) Kai kehtaan olla hakematta pillerit?

Hei! Paino noussut ja valtavia finnejä kasvoissa aloitettuani Novofemit. Olen syönyt niitä n 3 kk, eilen totaalinen raivo, heitin ne menemään. En tiedä miten tästä eteenpäin, mutta ennemmin kestän hikoilun kuin finnit ja palaudun takaisin omiin mittoihini.

Kun kuumia aaltoja alkoi tulla,niin hain gyneltä reseptin ja aloitin Novofemin. Ja jo parin viikon kuluttua kuumat aallot hävisivät ja olo tuntui paljon paremmalta. Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut, ei turvotusta eikä lihomista. Lisäksi kuukautiset tulevat aina juuri niin ajallaan, että voi suunnitella matkoja etukäteen. Minulla on kaksi kookasta myoomaa, joiden poistamiseksi olin jo joutunut leikkausjonoon ja kun olisi ollut leikkausaika, niin peruin ajan, koska tiesin leikkauksen riskit. Myoomat vuotivat vuosia ja tosi rajusti estäen paljon elämässäni,mutta Novofemin ansiosta kuukautiset tasoittuivat kolmen päivän vuodoiksi ja vain keskimmäisenä päivänä vuotaa kuin härän kurkusta. Novofem on ainakin minulle ollut tosi hyvä hormonikorvaushoito ja nyt voin taas elää normaalia elämää ja säästyinpä kohtuleikkauksen rasituksesta,josta olisi voinut tulla inkontinenssiongelma. Eräs ystävättärenikin käyttää Novofemiä ja hänkin on ollut tosi tyytyväinen tähän hormonikorvaushoitomuotoon. ja itseasiassa hänhän minulle Novofem-reseptin hankkimista suosittelikin.

Hei kiitos että muutkin epäröivät! Olen käyttänyt lääkettä kohta vuoden ja aloitin alun perin kun meni sekä työkyky että seksihalut ja oli vain paha olo. Muutama kuukausi meni k ja olo parani mutta sitten minusta on tullut norsun puolikas ja väsynyt ja masentunut ja sittenpä menivät toisenkin osapuolen seksihalut. Taidan heittää lepikkoon koko hiton pillerit ja kärsiä ennemmin ne oireet sitten ihan kuten luonnon mukaan kuuluu eli ikään kuin olisi kammottava kankkunen yötä päivää (niin kuin oli ennen lääkitystä puolisen vuotta jonka takia aloitin). Ihan sama, mutten jaksa olla tällainen tankki ja seksuaalinen vihannes ja laukata koko ajan vaatekaupan peilin edessä masentumassa lisää. Vuodot ja kivut ovat myös kuin teininä, herranjestas ei niitä enää tässä iässä jaksa pirukaan! 51-v

Yhteistyössä