Nouseeko nostalgia pintaan??

Pakko laittaa tännekin. Itseasiassa yhden toisen ko. aritstin linkin laitoin tuonen toiseen osioon ja sieltä hoksasin tämän:http://www.youtube.com/watch?v=teDEwNUw1JE
Itse varhaisteininä tykkäsin kovasti :LOL:
 
mie muistan tän tarjan ja pari muuta kasetillista...kirjotin pause nappulaa apuna käyttäen laulujen sanatkin vihkoon.. hoilottelin niitä sitten mankalta kaken kaa yhteen ääneen...oisko se ollu sitä esikaraokee.. :LOL: :ashamed: ..

no tarja kappaleesta tulee sekin mieleen että miun , nyt 28v pikkuveli, hoilotti ko. kappaletta yhelle isolle tytölle jonka nimi oli tarja...ja ihan parvekkeelta käsin kuin parastakin serenadia...
 
Joo, iskee tosiaan, meillä tosin kuunnellaan välillä (miehen HUOM!) autossa näitä vieläkin. Mut tuli tuosta mieleen, kun semmoiset reilut kymmenen vuotta sitten soitettiin tätä autossa kun kyydissä oli miehen veli ja sen silloinen tyttökaveri. Tän veljen ex oli nimeltään Tarja... joten tykkäsivät ihan hirveästi musiikkivalinnoista :D Voe sitä nuorruutta :headwall:
 
Kake on tosi jees!!! :D Kaken kasetit pyöri tiuhaan kun vasta ajokortin saaneen kaverin kanssa pyörittiin kaupungilla silloin!!! Ja just myös tuo H2O:n mainitsema Meiju!!! Aivan tosi hauska noita on vieläkin joskus kuunnella! Ok, myönnän, että mun musiikkimaku on useinkin muiden mielestä TOSI outo :LOL: " ... mä tahdon sinut, kuulut mun vierellein... on puhe tosi tässä ja ainiaan!!!" vai miten se Meijun biisi menikään?!! :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä