Helkatti tää on nyt varmaan kolmas kerta perätysten kun mulla on kuumetta ja menkat.
Mitään muuta flunssan oiretta ei ole, pelkkää kuumetta vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22208036:Helkatti tää on nyt varmaan kolmas kerta perätysten kun mulla on kuumetta ja menkat.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22208094:Eli mä en kuitenkaan ole ainut outo oirehtija. Jippijaijee.
Jeps, mulla on AINA kuumetta. muutenkin invalisoiduin ihan totaalisesti eli sängyn pohjalla, lääkekitä napostellen -noin 2 päivää sairaana, on vatsa kipeenä, kuumetta, väsymystä ja niveliä särkee. fyysisesti ei kuulemma mitään vikaa eli ei muuta kuin syön tulehduskipulääkkeitä kerran kuukaudessa. Karmeeta tässä on se että jos tuo 2 päivää osuu arkipäivälle niin on oltava pois töistä kun ei pystyssä pysy.![]()
Up!!!Minulla myös ollut viimeisten kolmien kuukautisten aikana kuumetta ja todella runsasta vuotoa! Myös aikamoiset kivut alavatsassa sekä alaselässä! Miten se endometrioosa todettiin?
Up!!!
Kiinnostaisi kuulla lisää aiheesta! Onko muita kellä lääkäri todennut et liittyy endometrioosiin flunssaoireet+kuume menkkoja ennen???
Oliko kuumeen lisäksi muita oireita? Miten kauan kärsit/ kesti ennenku päädyit leikkuupöydälle?Mä kuumeilin menkkojen aikaan ennen kuin endometrioosia poistettiin laparoskopiassa.
Oliko kuumeen lisäksi muita oireita? Miten kauan kärsit/ kesti ennenku päädyit leikkuupöydälle?