Siis nouseeko tosiaan minimi äitiyspäiväraha ens vuoden alusta? Ja samoin jotkut muut etuudet. Onko kellään tietoo tai linkkii et jossain ois ollu uutinen ko aiheesta? Yritin etsii mutten löytänyt..
Surkee se tosiaan on..Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:kyl se varmaan nousee, ja on kyllä varaa noustakin, on se vaan niiiiin surkee...
Niin kai ku kuulin vaan et äp-raha ja kodinhoidontuki nousis mut ku en mistään löytänyt muka mitään uutista. Noh, ei tuostakaan nyt voi olla vielä varma.. näkee sit ens vuonna nouseeko oikeesti..Alkuperäinen kirjoittaja vicy:http://www.taloussanomat.fi/raha/2008/07/25/itiysrahaan-160-euroa-lisaa-joka-kuukausi/200819375/139
tätä uutistako tarkoitat??
Myös kotihoidon tukeen on tulossa korotus. Sen sijaan viimeksi vuonna 2004 nostettuihin lapsilisiin ei tule nyt tasokorotuksia, mutta kolmas lapsi tuo lisää kymmenen euroa kuukaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:http://www.taloussanomat.fi/raha/2008/07/25/itiysrahaan-160-euroa-lisaa-joka-kuukausi/200819375/139
Niin ei lukenut.. ois kyl kiva tietää.. *miettii et jääkö kotiin ku äloma loppuu*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siinä ei lukenut paljon kht nousee..Paljonhan se on?
Juu siks pisti silmään kun joulukuussa alkaa kht ja jos tammikuussa tuo raha nousee.. Itse kun olen kotona ens kesään asti.Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Niin ei lukenut.. ois kyl kiva tietää.. *miettii et jääkö kotiin ku äloma loppuu*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siinä ei lukenut paljon kht nousee..Paljonhan se on?
Toivottavasti se sit nousee myös niillä jotka ovat jo ennen tammikuuta hoitovapaalla. Nimittäin se edellinen korotusprosenttijuttu näissä ä-rahoissa (niille jotka saivat työtulojen mukaan) meni niin että se tuli voimaan tammikuun 1. päivä. itse jäin ä.lomalle joulukuun viimenen ja korotukset ei koskenut meikäläistä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Juu siks pisti silmään kun joulukuussa alkaa kht ja jos tammikuussa tuo raha nousee.. Itse kun olen kotona ens kesään asti.Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Niin ei lukenut.. ois kyl kiva tietää.. *miettii et jääkö kotiin ku äloma loppuu*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siinä ei lukenut paljon kht nousee..Paljonhan se on?
No jopas on tyhmääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:meni niin että se tuli voimaan tammikuun 1. päivä. itse jäin ä.lomalle joulukuun viimenen ja korotukset ei koskenut meikäläistä.
No mun äloma loppuu jouluna.. niin ois kiva tietää et jos se nousee niin paljonko - voisinko siis jäädä viel kotiin joksikin aikaa. Täytyy kai odotella sit vaan et varmistuu.. tai tosiaan nousee jonku pari euroa eli ihan yhtä tyhjän kanssa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Juu siks pisti silmään kun joulukuussa alkaa kht ja jos tammikuussa tuo raha nousee.. Itse kun olen kotona ens kesään asti.Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Niin ei lukenut.. ois kyl kiva tietää.. *miettii et jääkö kotiin ku äloma loppuu*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siinä ei lukenut paljon kht nousee..Paljonhan se on?
Jee,mihinkähän tuon sijoittaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myös kotihoidon tukeen on tulossa korotus. Sen sijaan viimeksi vuonna 2004 nostettuihin lapsilisiin ei tule nyt tasokorotuksia, mutta kolmas lapsi tuo lisää kymmenen euroa kuukaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:http://www.taloussanomat.fi/raha/2008/07/25/itiysrahaan-160-euroa-lisaa-joka-kuukausi/200819375/139
Äitiysrahaan 160 euroa lisää joka kuukausiAlkuperäinen kirjoittaja vicy:http://www.taloussanomat.fi/raha/2008/07/25/itiysrahaan-160-euroa-lisaa-joka-kuukausi/200819375/139
Tyhmää olisi jos noin menisi.Olishan se reilua että kaikilla sitten nousisi.Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:Mitenkähän me tälläiset, kuten minä, eli olen jo nyt kotihoidontuella, tarkoitus olisi olla vielä n. kaksi vuotta siihen saakka kun lapsi täyttää kolme vuotta. Koskeeko kotihoidontuen korotus meitäkin vai vaan niitä joille se myönnetään sen jälkeen kun tuo maksettava korotus on voimassa??