Noudattavatko kaikki nykyään jotain erityistä ruokavaliota tai dieettiä? Olenko ainoa, joka syö kaikkea mahdollista ruokaa mitä va

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu että todella monet noudattavat nykyään jotain vähähiilihydraattista ruokavaliota tms. Itse syön monipuolisesti kaikkea: viljatuotteita, lihaa, kalaa, kasviksia, maitotuotteita, herkkuja... Mitä vain milloinkin tekee mieli. Koskaan ei ole ollut ongelmia painon kanssa.

Laihdutatteko te jotakin tiettyä ruokavaliota noudattavat, vai oletteko valinneet ruokavalionne jostain muusta syystä?

Kiinnostaa vain tehdä pientä galluppia siitä, miten moni syö kaikkea ruokaa, ja miten moni välttelee jotain ruoka-aineita. :)

terv. 166cm/55kg

Mulla on sellainen dietti, mitä yritän noudattaa: Syö vähemmän, liiku enemmän ;)

Eli kaikki (paitsi sienet, etanat, homejuusto, maksa jollei ole maksalaatikkoa, ananas, tonnikala ja joitain muita ruoka-aineita lukuunottamatta ) maistuu :p

En ole koskaan ollut minkäänlaisella dieetillä, enkä oo koskaan sen kummemmin pohtinyt mitä syön vai jätänkö syömättä.
Herkkuja, rasvaa, suolaa jne menee ihan surutta.
Ja niin, mitat 171cm/49kg.

Ovatko ihmiset sitten yksilöllisiä, että ruoka-aineet vaikuttavat kovin eri lailla. Itse en ole koskaan huomannut mitään väsymystä tai turvotusta "pahojen hiilareiden" syömisestä. Jos niillä nyt tarkoitetaan valkoista vehnäjauhoa esim. Hmm...

Mulla rd-ruokavalio...voisinhan mä toki syödä tavallisestikin, mutta kun vauva painaa jo tällä hetkellä sen 3,5 kiloa ja on siis vielä masussa, niin ihan hirmuisesti en viitsisi niitä hiilareita popsia, jos meinaan alakautta vauvan synnyttää ja mielellään vielä sitten saada ns. terveen, eikä ns. sokerivauvan.

En siis laihduta, vaan vauvan terveyssyistä syön näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ovatko ihmiset sitten yksilöllisiä, että ruoka-aineet vaikuttavat kovin eri lailla. Itse en ole koskaan huomannut mitään väsymystä tai turvotusta "pahojen hiilareiden" syömisestä. Jos niillä nyt tarkoitetaan valkoista vehnäjauhoa esim. Hmm...

Öö, joo?

No hei haloo, tottakai ihmaset ovat yksilöllisiä!
Anteeksi jämäkkä kommentointi, mutta.. no joo.. Sori.

No juu, totta kai ihmiset ovat yksilöllisiä, muotoilin ehkä viestini huonosti.
Tarkoitin ihmetellä, että mistä se sitten johtuu, että toinen tuntee olonsa väsyneeksi syötyään pullaa ja toinen ei? Eli onko sille jotain selitystä. (muuta kuin että ihmiset ovat erilaisia)

Tarkoitin ihmetellä, että mistä se sitten johtuu, että toinen tuntee olonsa väsyneeksi syötyään pullaa ja toinen ei? Eli onko sille jotain selitystä. (muuta kuin että ihmiset ovat erilaisia)

Voi olla vähän muotijuttukin tällä hetkellä. Valittaa kuinka hiilarit turvottaa jne.

Lue tuolta:
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=5520130&id=4597353

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

Voi olla vähän muotijuttukin tällä hetkellä. Valittaa kuinka hiilarit turvottaa jne.

No mun kroppaaa hiilarit ovat turvottaneet lapsuusiän loputtua aina. Onneksi sittemmin tajusin, mikä ruokavaliossa mättää.
Ei ollut kiva näyttää jokaisen aterian jälkeen kuin olisi 6 kk:lla raskaana. Muuten olen tosi hoikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

Näin itsekin vähän epäilen. Mutta varmasti joillakin oikeasti turvottaakin, en sitä kiistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
En ole koskaan ollut minkäänlaisella dieetillä, enkä oo koskaan sen kummemmin pohtinyt mitä syön vai jätänkö syömättä.
Herkkuja, rasvaa, suolaa jne menee ihan surutta.
Ja niin, mitat 171cm/49kg.

49????

Yhteistyössä