Nothing tastes as good as skinny feels! Pitää muuten paikkansa:)

• Viestiketjun aloittaja kohta tavoitteessa
  • Ensimmäinen viesti
kohta tavoitteessa
Olen nyt joulukuusta asta laihdutellut ylikilojani pois ja ihan huomattava muutos on tapahtunut sekä painossa että mielenlaadussa. Lähtömitat oli 170/73 ja aamupaino tänään oli 62 kg. Tavoite olis 58 kg, mut 60 kelpaa kans, koska treenaan kovaa ja en ole kovin siro.

Vaatekoko on pienentynyt kahdella. Ennen se oli 40 ja nyt 36. Yläosista menee kohta jo 34:D Rasvaa on lähtenyt huimia määriä. Mut mikä parasta, mun ei tee enää mieli mässätä ja herkutella! Jokin on napsahtanut päässä ja herkut ei enää kiinnosta yhtään ja ruokaakin osaan nauttia kohtuudella ja ruoka-aikoina.

Hoikka vartalo vaan päihittää kaikki herkuttelunautinnot. Joskus tekee ihan pahaa, kun pitää jossain sosiaalisessa tilanteessa ottaa jotain kakkua tai pullaa. Maistuukin ihan luonnottomalta nykyään.

Aivan samaa mieltä!
Mä oon pari kk syöny järkevämmin ja treenannu enemmän. Kiloja lähtenyt 4, senttejä vyötäröltä 7. :) Normaalipainon sisällä tosin kiinteydyn, mutta fiilis on aivan huippu, kun vyötäröltä on hävinnyt suurin osa löysästä.
Itse tosin pidän herkkupäivän lauantaisin, muulloin herkuttelusta kieltäytyminen ei tee edes tiukkaa.

ru
kuulostaa ihanalta! mä painoin toissakesänä 68kg ja näytin jo aika hoikalta figuuriltani,pitkäjalkaisena ja vyötärön omaavana jopa melkein hyvältäö.mutta kiinteytettävää oli kyllä sillonkin paljon. silti olin hoikimmillani. nyt parissa vuodessa on tullu 10kg lisää,tai semmosta jojoilua...voi että miten masentaa ja tästä suosta on niin vittumaista yrittää nousta kun tulewe se itsesääli että ei se kuitenkaan onnistu ja mitä kaikkee. (vaikka tiedän jo että onnistuu kun olen sen kerran tehnyt.) no,tsemppiä muille,mäki koitan täältä nousta... :)

Surobz
Pitää ehdottomasti paikkansa. :)

Mulla sama fiilis, olen päässyt mieliteoista ja makeanhimosta melkein kokonaan. Syön välillä tummaa suklaata, lakritsaa, jäätelöä ja suolattuja pähkinöitä, mutta moni muu on jäänyt ruokavaliosta pois. Se antaa hyvän mielen kun päivän päätyttyä voi todeta, että taas tuli tehtyä hyviä ja terveellisiä valintoja.
Aiemmin mulla oli herkuttely suorastaan verissä...kaikkeen liittyi herkut. Perjantai tiesi karkkipussia ja sipsiä sekä jotain "roskaruokaa", vähintään ranskalaisia kotiuunissa ellei noutoruokaa. Lauantai sama juttu. Elokuvan kanssa piti saada napostella, koulussa piti saada napostella, iltaisin piti saada napostella. Vaaleaa leipää....aaaaah....jne. Hetken kun jaksoi, niin ne himot oikeasti jäivät pois. Enää ei harmita yhtään vaikka kahvitunnilla töissä joisi vain kahvia eikä söisi kahta donitsia palanpainikkeeksi... Toivottavasti tämä pysyy. :)

Yhteistyössä