Not nyt sitten vastuullisessa mediassa syyllistetään kaikkia miehiä Valkeakosken tragediasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ylälaudan kirjoitajista on juttu muistaakseni Hesarissa.
Ei tälläkään palstalla meno miksikään muutu. Samat pervot roikkuvat päivittäin palstalla kuin luolan lepakot ja muut loisivat elukat. Jälkimmäinen ilmaus on lainaus persujen Mauri Peltokankaalta.
 
vierailija
Ylälaudan kirjoitajista on juttu muistaakseni Hesarissa.
Ei tälläkään palstalla meno miksikään muutu. Samat pervot roikkuvat päivittäin palstalla kuin luolan lepakot ja muut loisivat elukat. Jälkimmäinen ilmaus on lainaus persujen Mauri Peltokankaalta.
Tähän artikkeliin viittasin:
:
 
Ylälaudan kirjoitajista on juttu muistaakseni Hesarissa.
Ei tälläkään palstalla meno miksikään muutu. Samat pervot roikkuvat päivittäin palstalla kuin luolan lepakot ja muut loisivat elukat. Jälkimmäinen ilmaus on lainaus persujen Mauri Peltokankaalta.
Ei pitäisi loukata naisten seksuaalista monimuotoisuutta nimittelemällä lepakoita loisiviksi elukoiksi. Tuntemani lepakot eivät ole sossupummeja vaan työtä tekeviä naisia.

 
vierailija
Arvasin, että Omppu-ukko tarttuu syöttiini. Minulle lepakko on yöeläin, joka liikkuu pimeässä sujuvasti ksikuluotaimen avulla. Kerran seisoin kassajonossa, ja joku jonossa sanoi: Nyt se lepakko lähti menemään.” Yleensä kauppoihin eksyy vain pikkulintuja. Toivottavasti tämän palstan pervot siistivät ulostulonsa. Olen iloinen, jos te örkit muutatte takaisin Ylälaudalle.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Arvasin, että Omppu-ukko tarttuu syöttiini. Minulle lepakko on yöeläin, joka liikkuu pimeässä sujuvasti ksikuluotaimen avulla. Kerran seisoin kassajonossa, ja joku jonossa sanoi: Nyt se lepakko lähti menemään.” Yleensä kauppoihin eksyy vain pikkulintuja. Toivottavasti tämän palstan pervot siistivät ulostulonsa. Olen iloinen, jos te örkit muutatte takaisin Ylälaudalle.
Alepan annan kotiläksy. Tänä kesänä menet deittaamaan 10 sulhasehdokasta☺ ja kerrot sit juorut meille näistä deiteistä.
 
vierailija
Jokaisen miehen kannattaisi pysähtyä ainakin hetkeksi miettimään omaa asennettaan naisia kohtaan, kirjoittaa toimittaja Riku Isokoski.

Hitto mikä jästipää. Terveillä miehillä ei nyt ole mitään ongelmia vaan ainahan näitä psykopaatteja valitettavasti löytyy Jotka tekevät kamalia asioita
 
vierailija
Jokaisen miehen kannattaisi pysähtyä ainakin hetkeksi miettimään omaa asennettaan naisia kohtaan, kirjoittaa toimittaja Riku Isokoski.

Hitto mikä jästipää. Terveillä miehillä ei nyt ole mitään ongelmia vaan ainahan näitä psykopaatteja valitettavasti löytyy Jotka tekevät kamalia asioita
Rikun mielestä naisten ei pidä miettiä omaa asennetta.
 
Arvasin, että Omppu-ukko tarttuu syöttiini. Minulle lepakko on yöeläin, joka liikkuu pimeässä sujuvasti ksikuluotaimen avulla. Kerran seisoin kassajonossa, ja joku jonossa sanoi: Nyt se lepakko lähti menemään.” Yleensä kauppoihin eksyy vain pikkulintuja. Toivottavasti tämän palstan pervot siistivät ulostulonsa. Olen iloinen, jos te örkit muutatte takaisin Ylälaudalle.
Mutta miksi nimittelisit yön lepakoita loisiksi? Ne jos mitkä ovat hyötyeläimiä, oikeita hytysdimureita. Loisivia lepakoita (vertaimeviä vampyyreja) on vain Etelä-Amerikassa.

Luonnon oma Anna-täti, terävät hampaat iskevät yön pimeydessä ja niin alkaa taas veren imeminen....
 
Minkä ihmeen takia terveen ja normaalin miehen pitäisi pysähtyä asian äärelle ollenkaan? Rikokseen on olemassa tasan yksi syyllinen ja se on vangittuna.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä