A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Ööh,miksi nostaisit käsijarrun käynnistyksen jälkeen??
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mie en juurikaan koskaan käyty käsijarrua, laitan aina auton parkkiin vaihteella..
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Eli tarkoitat jarrun ottamista pois päältä. Kyllä mulle silleen opetettiin autokoulussa. Auto käynnistetään vaihde vapaalla käsijarru päällä ja sammutetaan vaihde vapaalla käsijarru päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Eli tarkoitat jarrun ottamista pois päältä. Kyllä mulle silleen opetettiin autokoulussa. Auto käynnistetään vaihde vapaalla käsijarru päällä ja sammutetaan vaihde vapaalla käsijarru päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:whhaaat? Käsijarruhan lasketaan, siis jos tarkoitat sitä kahvaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vier:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mie en juurikaan koskaan käyty käsijarrua, laitan aina auton parkkiin vaihteella..
![]()
Mun auto on siis sekä kotona että töissä ruudussa niin, että pers edellä lähden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Andeeksi, luulin, että tarkoitat jarrun vapauttamista. mä pidän tosiaan kässärin JA vaihteen päällä kun auto on parkissa. Ja se vaihde on päällä kun käynnistän (kakkosella), koska kytkin on kumminkin pohjassa. Sitten pakki päälle ja lähtö.
Siksi että auto ei vahingossa hypähdä eteenpäin. Auton sammuttamisen jälkeen vaihde tietysti laitetaan takaisin päälle, parkissa aina vaihde päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Eli tarkoitat jarrun ottamista pois päältä. Kyllä mulle silleen opetettiin autokoulussa. Auto käynnistetään vaihde vapaalla käsijarru päällä ja sammutetaan vaihde vapaalla käsijarru päällä.
Miksi ihmeessä vaihde vapaalla?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mie en juurikaan koskaan käyty käsijarrua, laitan aina auton parkkiin vaihteella..
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siksi että auto ei vahingossa hypähdä eteenpäin. Auton sammuttamisen jälkeen vaihde tietysti laitetaan takaisin päälle, parkissa aina vaihde päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Eli tarkoitat jarrun ottamista pois päältä. Kyllä mulle silleen opetettiin autokoulussa. Auto käynnistetään vaihde vapaalla käsijarru päällä ja sammutetaan vaihde vapaalla käsijarru päällä.
Miksi ihmeessä vaihde vapaalla?
Näin mulle autokoulussa opetettiin ja samaa tapaa olen siitä asti noudattanut.