Nostan hattua kaikille eroperheiden lähivanhemmille

vierailija
Eroperheen lapsena en nosta hattua. Sen jälkeen elämä meni pilalle kaikin puolin.
Moni eroperheen lapsi on tyytyväinen, kun perhehelvetti loppui.
Kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä.
Yritä oppia ymmärtämään vanhempiesi ahdinkoa. Fiksut eroavat ja vähemmän fiksut jäävät huojuvaan taloon, jonka niminen kotimainen tv-sarja vaikeasta parisuhteesta on raskasta katsottavaa.
 
vierailija
Mielestäni myös yh-äitejä ja eronneita dissataan ihan liikaa vaikka nykyään lähes kaikki eroavat. Hyvin harvassa on ns. Pitkään kestäviä liittoja. Toisaalta myös hieman äitinä kolahtaa korvaan kun joku arvostelee että on eri isejä. Huoh. En yhtään ihmettele ettei naiset enää halua lisääntyä kun pska lentää tuulettimen, niin kaikki tuomitseminen, kärsimys, järjestelmä ja arjen selviytyminen jää naiselle. Itse jouduin väkisin suostumaan viikko/viikko kun ex mies ei suostu maksamaan elatusapua. Koko viikon aina vain mietin miten lapset pärjää ja ikävöin lapsia. Edes lapset ei kauheasti haluaisi mennä sinne. Minkäs mahtaa huoh. Toisaalta onhan tauot ihan jees, mutta ei mulla edes ole ketään ystäviä tai varaa tehdä juuri mitään. Noh näillä mennään. Miehille tärkeää vain siementen kylvö ja ettei kukaan saa heidän rahojaan. Niin sairasta. Sairasta. Plus vielä naisten rahojen mahdollinen käyttö. Olen lopen kyllästynyt näihin miehiin ja just lähipiirin ns. Miehiin.. eli todellakin jos ei rahaa tule naiselle, ei hoida lapsia, siivoa, kokkaa, rakastele, niin sellaisella Mielensäpahoittajalla tee yhtään mitään. Masentaa vaan kaikki ympärillä olevatkin. Elämä on. Suomalaisille miehille pitäs syöttää vaikka testoa väkisin ja armeija kertaus kerran vuodessa niin pysyisi realiteetit kohdillaan ja naistenkin normi pyyntö olisi kuin hento kuiskaus haha 🤣
 

Yhteistyössä