Nostaako teillä jotkut ihmiset niskakarvat pystyyn?

• Viestiketjun aloittaja ihmistuntija
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
yks naapuri, ekasta tervehdyksestä asti ollut tunne, että ei todellakaan olla samoilla linjoilla. Molemmat oltiin kotiäitejä, samanikäiset lapset (nykyään samalla luokalla koulussa tms.). Ei koskaan missään tekemisissä lähemmin oltu, mut nyt on kyllä tässä vuosien mittaan paljastunut, että ihan kipeä ihminen.
(miehet tuntee toisensa aika hyvin ja ovat paljon tekemisissä).
nousee karvat pystyyn (ja piikit ;))

On sellaisia puistattavia kyllä ollut muutama, joista saa huonot fibat, semmoset psykopaattifibat. Ja siis yksi tämmöinen onkin tappanut toisen ihmisen, että olen päättänyt ottaa todesta jos joku ihminen tuntuu minusta karmivalta.

Sitten yksi ihminen on mielestäni sietämätön, melkein kuin jotain kryptoniittia. Ei vaarallinen onneksi, mutta jotenkin vaan niin ärsyttävä, että saan kutinaa ja ihottumaa ja ahdistun. Näin ei koskaan muiden ihmisten kanssa ole käynyt, mutta tämä yksi ihminen, Hrrrr.

"Puuhippa"
Joskus tulee eteen ihminen joka herättää tietynlaisia karmiviafiboja. Kerran ystäväni esitteli meille poikakaverinsa, mulle tuli siitä tunne ettei kaikki ole ihan kohdilaan. Muiden mielestä se oli oikein mukava kaveri ja seuramies.
No sekopäähän se oli ja hän piinasi ystävääni vuosikausia lähestymiskielloista huolimatta.

Simma
Uimahallissa yks vanha vähän erikoisennäköinen mies, satuin useesti samaan aikaan kun hän oli siellä. Tuli vaan sellaset inhottavat limanuljaskavibat siitä, kun siellä lillutteli itseään ja tsiigaili usein vaan muiden touhuja..

"vino"
Aika harvoin tulee inhon väristyksiä, johtuu varmaan siitä etten hirveästi kiinnitä huomiota ihmisiin.

Mutta meidän pihan yksi 4-vuotias tyttö on sellainen, jonka läsnäolo aiheuttaa vitutusta/päänsärkyä/inhoa. Yleensä lapsirakas olen, mutta tämä tyttö vaan herättää sen sisäisen hirviön. :(

Muilta ihmisiltä olen kuullut, että minä herätän ihmisissä inho-viboja. Olen kyllä ihan hymyilevä ja iloinen täti... ....?

cassi himmonen
Uimahallissa yks vanha vähän erikoisennäköinen mies, satuin useesti samaan aikaan kun hän oli siellä. Tuli vaan sellaset inhottavat limanuljaskavibat siitä, kun siellä lillutteli itseään ja tsiigaili usein vaan muiden touhuja..
Uimahallissa ei milloinkaan pidä katsoa toista ihmistä. Katse täytyy pitää suunnattuna kaukaisuuteen tai nenänpäähän vaikka mitä tapahtuisi.

"Peyote"
[QUOTE="vino";30847882]Aika harvoin tulee inhon väristyksiä, johtuu varmaan siitä etten hirveästi kiinnitä huomiota ihmisiin.

Mutta meidän pihan yksi 4-vuotias tyttö on sellainen, jonka läsnäolo aiheuttaa vitutusta/päänsärkyä/inhoa. Yleensä lapsirakas olen, mutta tämä tyttö vaan herättää sen sisäisen hirviön. :(

Muilta ihmisiltä olen kuullut, että minä herätän ihmisissä inho-viboja. Olen kyllä ihan hymyilevä ja iloinen täti... ....?[/QUOTE]

Kerroin tossa aiemmin että yks ihminen ärsyttää mua erityisesti. Sekin on sellainen iloinen ja hymyilevä. Ei se vaan auta jos on semmonen ärsyttävä tyyppi. :D

ihmisvihaaja
voin sanoa suoraan, etten pidä ihmisistä. Enkä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä kuin sen pakollisen ajan (joudun kerran viikossa kärsimään ihmisten parissa). Kaiken vapaa-aikani pysyttelen kaukana vieraista ihmisistä.
Luotan myös vaistoihini kemioiden suhteen. Jos ihminen karmii, pysyn kaukana enkä kiinnitä huomiota mitenkään. Valppaustasoni on korkea. Tuntuu että omistan jäniksen aivot ihmisten parissa. Siksi olenkin aina ihan puhki kun olen joutunut olemaan vieraiden seurassa, kotona menee pari tuntia että toivun shokista ja olen taas tyyni.

"vino"
[QUOTE="Peyote";30847971]Kerroin tossa aiemmin että yks ihminen ärsyttää mua erityisesti. Sekin on sellainen iloinen ja hymyilevä. Ei se vaan auta jos on semmonen ärsyttävä tyyppi. :D[/QUOTE]

No höh. :(

:D :)

hmph
Kyllä! Työpaikkani naapurifirmaan on ilmaantunut joku hämärähemmo. Näyttää arabilta, se käveleskelee työpaikan pihalla ympäriinsä ja sukii partaansa. Brrr! Mä livahdan aina tosi liukkaasti autosta sisälle ja laitan ovet lukkoon perässäni.

vierailija
sipilä, stubb, soini ja päälle näiden herrojen kaikki puoluetoverit. Siinä kauhugalleriaa kerrakseen.
hahahahahha hUUTONAURUA, vittu tuli nii oksien takaa toi läppä että oli pakko kommmentoida :D:D alunperin lähin googlettlemaan mitä tietoa löytyy suomeks niskavilloista ku itellä aika pirun pitkäs ja komeat niskavillat, innostuin lukemaan koko topicin läpi ja tää oli paras :D vaikkakin totta.. ehkä jos tapaisin IRL näitä politiikkoja nousis niskavillat pystyyn ja kärtsäis mut näin kaukaa en tunne mitään POLItikkoja kohtaan paitsi jos niiden pärstän näkee jostai uutisesta... http://www.sott.net/article/234783-The-Truth-About-Hair-and-Why-Indians-Would-Keep-Their-Hair-Long

Yhteistyössä