Nostaako raskaus crpta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Osaako kukaan sanoa?

Menkat 3vrk myöhässä, flunssainen olo ja lämpöä vähän. Kävin hakemassa sairastodistuksen ja sh otti crpn, joka oli 17. Yleensä mulla ei nouse crp, kun vaan jos olen kunnolla kipeä, tai on joku tulehdus.
Rupesin vaan miettimään, että voisiko mahdollinen raskaus nostaa tulehdusarvoja, vai liittyykö tähän tautiin..
Ja testailen kyllä, jos keskiviikkoon mennessä ei menkat ala.
 
Mä olin synnytyksen jälkeen osastolla tipassa kohtutulehduksen takia ja siellä mulle sanottiin, että raskaus/synnytys voi nostaa tulehusarvot 60 tienoille. Kun ihmettelivät miks mut oli otettu sisään niin matalalla tulehusarvolla, kun yleensä heillä on rajana 100, mutta seuraavana päivänä se olikin noussu jo yli sataan..
 
Muistelen lukeneeni jostain, että voi nostaa.
Mulla siis ei crp nouse yleensä tälläsestä pienestä.
Flunssaa ei siis ole, mutta sellainen tönkkö olo ja pientä lämpöä. Taidan testailla huomenna, niin ei tarvii miettiä.
 

Yhteistyössä