"Nosta rivin ensimmäinen ja viimeinen silmukka". Mitä tuo tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta.. jos mä teen sit tollei, että nostan ekan ja neulon vikan silmukan joka kierroksella, niin miten mä teen ton kuvion? Lasketaanko se eka silmukka (jota en siis neulo) ensimmäiseks oikeaksi, kun pitää neuloa 4 oikein? Tajuukohan kukaan mitä tarkotan.. :D

Jätät aina kerroksen ekan neulomatta, sitten neulot 3 oikein 2 nurin 4 oikein 2 nurim jne. Toisella kerroksella jätät ekan jälleen neulomatta 3 nurin 2 oikein 4 nurin 2 oikein jne.

Tajusiks? :)

Ääää en ala. :D No miten te tekisitte ton kanssa, jos neuloo 4 oikein 2 nurin, niin mitä mä nyt teen noiden ekan ja vikan silmukan kanssa?

nostat ensimmäisen silmukan, neulot 3 oikein ja kaksi nurin ja sen jälkeen rivin loppuun 4 oikein, 2 nurin. kun käännät työn, nämä kaksi viimeistä nurjaa silmukkaa ovat työn toisella puolella oikeita silmukoita. nostat taas ensimmäisen, kudot yhden oikean silmukan, ja rivin loppuun 4 nurin 2 oikein. ja jatkat tähän malliin.

[QUOTE="hmm";27336988]nostat ensimmäisen silmukan, neulot 3 oikein ja kaksi nurin ja sen jälkeen rivin loppuun 4 oikein, 2 nurin. kun käännät työn, nämä kaksi viimeistä nurjaa silmukkaa ovat työn toisella puolella oikeita silmukoita. nostat taas ensimmäisen, kudot yhden oikean silmukan, ja rivin loppuun 4 nurin 2 oikein. ja jatkat tähän malliin.[/QUOTE]

Niinjoo tosiaan näin

Yhteistyössä