"Norsu"

  • Viestiketjun aloittaja mollamaiju
  • Ensimmäinen viesti
mollamaiju
Miten reagoisit, jos sinua sanoittaisiin "norsuksi", vaikkei mitään riitaakaan?

Minä loukkaannuin, nousin sohvalta ja menin ulkokeinuun nyyhkimään. Ei pyydetty anteeksi, sanottiin vain, että "Tuohan on vain hupsuttelunimi, kyllähän sinun se pitäisi tietää." Liian herkkäkö...
 
Kati
Jos olet ylipainoinen, niin sehän oli selvää piruilua ja vihjailua siitä, että sinun pitäisi laihtua. Jos olet normaali, niin ei kai se sitten mitään pahaa ollut. Kokeile sinä hupsutella miestäsi runkkariksi ja jos suuttuu, niin sanot vain että hupsuttelin ja se oli lempinimi.
 
nn
No minä olisin kyllä loukkaantunut verisesti. Vaikka en mikään laiha luikku olekaan. Toisaalta toki riippuu myös millä sävyllä asia sanottiin. Minun mieheni joskus kutsuu minua hellittelevästi pikku Nasuksi, mutta jos sanoisi sen mitenkään arvostelevaan tyyliin, varmaan heittäisin jollain. Ai niin. Pikku Nasu tulee siitä, että itse irvaan helposti punaisena helottavaa naamaani usein possunpunaiseksi. Tuo Katin idea oli kyllä tosi hyvä :)
 
inta
Ala sanoa miestäsi aasiksi :) Ihan hupsuttelumielessä tietenkin. Kato tykkääkö mies.

Mä kutsun omaa ukkoani puudeliksi. Ei se siitä nokkiinsa ota, vaikkei kovin miehekäs hellittelynimi olekaan :D Luulisin, että miehesi ei tarkoittanut mitään pahaa. Ainakin minusta norsut on upeita eläimiä.
 
tosimies
Norsu ja Aasi ovat eläimiä, runkkari ei ole. Jos kutsut miestäsi runkkariksi niin hän saa sitten kutsua sinua huoraksi, se on reilua.

Mutta reiluuden nimissä, koska mies kutsui sinua norsuksi, niin Mikkihiiri on hänelle sopiva nimitys, ihan vastapainoksi. Mies ei yleensä halua olla pieni kuin hiiri, kuten nainen ei halua yleensä olla suuri kuin norsu. Poikkeuksena naiset jotka haluavat olla miesmäisiä. (=kuten N27)
 
Mollamaiju
joo, tota "Mikkihiirtä" vois kokeilla! Hyvät perustelut! Onhan sekin niinkuin eläin... Täällä saa kyllä hyviä vinkkejä. Kokeilen myös "aasia" :) Toinen ruumiillinen, toinen henkinen "lempinimi".
 
eepu
Alkuperäinen kirjoittaja mollamaiju:
Oon kyllä pitkä, 179 cm. Mutta kyllä hoikka/normaali. Kai jotain tuohon isokokoisuuteen liittyvää.

Heh, täytyy kokeilla tuota sun vinkkiäsi!
Jos olisi kutsunut sinua kirahviksi, pitäisin paljon pahempana...
 
Kati
Kuules tosimies runkkari ja huora eivät vastaa toisiaan. Mies on huora siinä missä nainenkin, jos nussii kaikkien vastaan tulijoiden kanssa. Äijä aloitti vittuilun ap:lle, joten ei ole yhtään paha "hassutella" ja sanoa "oma pikku hassu runkkarini". Mikkihiiri ei ole mitenkään loukkaava sana miehestä, koska miehet eivät ole edes mikkihiiren veroisia. Mikkihiireksi sanominen nostaa miehen liian korkealle. Mikkihiiri on rohkea ja oikeudenmukainen. Suurin osa miehistä on pelkkiä runkkareita, sinä "tosirunkku" mukaan luettuna.
 
Camilla
Tuohon mäkin kiinnitin huomioni että huora ja runkkari ei vastaa kyllä toisiaan haukkumaniminä. Ensin mainittu myy seksiä rahasta ja toinen vain tyydyttää itseään. Onko se sinusta todellakin sama asia?

Sekä mies että nainen voi olla huoria tai runkkareita. Norsuun en silti kumpaakaan vertaisi. Norsut on kivoja ja älykkään oloisia tyyppejä. Ja niin on myös Mikki Hiiri. Sehän selviää mistä tahansa.

Minusta ap:n mies ei mitenkään vittuillut. Hän varmaan ihan todella tarkoitti sen hassutteluna. Turhasta ap nokkiinsa otti. Mutta minun suhteeseeni ei ehkä kannatakaan verrata, meillä käytetään sen verran kummallisia leikkinimiä, ja niitä on paljon. Norsu ei olisi vielä mitään :D
 
Mollamaiju
Joo, totta, "strutsista" tai "kirahvista" oisin loukkaantunut vielä enemmän. Silloin en edes puhuisi koko tyypille! Ne menis liian lähelle ulkonäön merkkejä ja historiaa.

Noita pahempia oon joskus nuorempana kuullut kyllä pojilta...en tiedä miksen enää, varmaan vanhemmasta iästäni johtuu ja kai sitä on vähän vantteroitunut (hm, norsuuntunut...)
 
Mollamaiju
Mä jotenkin hahmotin sen Mikkihiiren vähän niinkuin pikkuvehkeiseksi ukkeliksi. Hm, toivottavasti mies ei vaan ottais sitä just tuollaisena oikeudenmukaisena ja fiksuna tyyppinä!
 
Elefantti
Hei, meilläpäin sanotaan, että pahasisuinen nainen siinä möllöttää naama norsunvittuna.
Oliskohan se norsu tästä peräisin ?
Eli murjotatko naama silleen uurteilla ?
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja eepu:
Mielestäni gorilla sopisi perheeseenne toiseksi osapuoleksi..ala sitten itse vaikka Janeksi.
;)



Toikin ois hyvä. Seuraavaksi kun mies sanoo norsuksi, niinl aulat vain, että : Kanna minut metsään gorillamies (jos jaksat)
 
Pena
Alkuperäinen kirjoittaja Camilla:
Tuohon mäkin kiinnitin huomioni että huora ja runkkari ei vastaa kyllä toisiaan haukkumaniminä. Ensin mainittu myy seksiä rahasta ja toinen vain tyydyttää itseään. Onko se sinusta todellakin sama asia?

Sekä mies että nainen voi olla huoria tai runkkareita. Norsuun en silti kumpaakaan vertaisi. Norsut on kivoja ja älykkään oloisia tyyppejä. Ja niin on myös Mikki Hiiri. Sehän selviää mistä tahansa.

Minusta ap:n mies ei mitenkään vittuillut. Hän varmaan ihan todella tarkoitti sen hassutteluna. Turhasta ap nokkiinsa otti. Mutta minun suhteeseeni ei ehkä kannatakaan verrata, meillä käytetään sen verran kummallisia leikkinimiä, ja niitä on paljon. Norsu ei olisi vielä mitään :D



Huora ja runkkari viittaavat molemmat jotenkin seksuaaliseen käyttäytymiseen. Norsujakin on sekä uroksia että naaraita.
 
Camilla
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Minusta ap:n mies ei mitenkään vittuillut. Hän varmaan ihan todella tarkoitti sen hassutteluna. Turhasta ap nokkiinsa otti. Mutta minun suhteeseeni ei ehkä kannatakaan verrata, meillä käytetään sen verran kummallisia leikkinimiä, ja niitä on paljon. Norsu ei olisi vielä mitään :D
Huora ja runkkari viittaavat molemmat jotenkin seksuaaliseen käyttäytymiseen. Norsujakin on sekä uroksia että naaraita.[/quote]

Kyllä huora ja runkkari viittaavat seksuaalisuuteen ihan samalla tavalla kuin haahka ja tiainen viittaavat lintuihin. Ne kuitenkin ovat erilaisia jos niitä käyttää jonkun ihmisen nimittelyyn.
 

Yhteistyössä