Normaalipainossa laihdutus on todella vaikeaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä suosittelen tuota tapaa! 2 1/2 viikkoa takana, -2 1/2kg :) ja ihan normaalisti syön nuo 5 päivää, siis samoin kun ennen. tai no, vettä yritän juoda tavallisina päivinäkin enemmän ja margariinia ja juustoa vähän vähentää ja muuta todella pientä. mutta herkutellutkin olen kaikilla viikoilla :)

Jaa häh? Siis miten voit laihtua jos syöt samoin kuin ennen?

Onnea onnistuneesta painojn pudotuksesta. Hieno suoritus! Eikä se maha siitä pienene yhtään sen nopeammin kuin siihen kasvoi eli kärsivällisyyttä :)

MInulle kävi samoin, etten laihtunut enää. Paino junnasi ja läskit höllyivät edelleenkin. Syy olikin sitten ihan yksinkertainen; en vain syönyt tarpeeksi. Elimistö oli säästöliekillä, se ei saanut tarpeeksi polttoainetta polttaa energiaa ja sellainenkin tärkeä asia minulta jäi kuin rasvat kokonaan pois. Joten käy läpi uudelleen, mitä syöt ja joskus voi pitää hemmottelupäivänkin.

Minä lihoin kolmisen kiloa. Kaivoin esille vanhat Painonvartijoiden ohjeet ja jokusen viikkoa menin niillä. Helppoa. Mutta minä en koetataan vetää painoani kovin alas, tämä 164 cm ja 62 kg sopii ihan mainiosti.

Yhteistyössä