Normaalipainoinen isokokoinen + deittailu. Auttakaa palstan miehet ja naisetkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maijju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maijju

Vieras
Mä siis olen normaalipainoinen. Syön aivan kohtuullisesti ja normaaleja annoksia. Olen aina kiinnittänyt ruokavaliooni huomiota varmasti keskiverto kaduntallaajaa enemmän.
Liikunta on aina ollut osa elämääni. Mikään himourheilija eb ole, mutta lenkillä käyn noin viisi kertaa viikossa. Yleensä noin 45min juoksu tai sitten pitkä kävelylenkki. Tykkään rullaluistella, hiihtää ja käydä uimahallissa. Kerran viikossa käyn ohjatussa jumpassa.

Mä en ole koskaan itse pitänyt kokoani ongelmana. Nyt olen sitten innostunut nettideittailusta. Mun on vaikea ensinäkin määritellä kokoani. En viitsisi millään valita vaihtoehtoa keskikokoinen/normaali, mutta toisaalta en mikään pullukkakaan ole.
Ongelma on se, että olen vain todella iso rakenteeltani. Pituus on 168cm, mutta mulla aina ollut paksut pohkeet, leveä lantio, suuret rinnat, leveet hartiat ja pyöreät kasvot. Silloinkin, kun painoin tosi vähän.

Kuvat aina vääristää. Mielestäni näytän kuvissa hoikemmalta.

Häiritseeköhän tämä kokoasia miehiä? Näytän mielestäni siltä, että bmi olisi joku 28, vaikka oikeasti on kyllä alle 25.

Miten kuvailisin itseäni?

No, jos sä olet innostunut nettideittailusta, niin se on oma ongelmasi.

Milloin sit olet kiinnostunut ihmisestä nimimerkin takana, niin ongelma on edelleen omasi, mut toisenmoinen.

Mitvit väliä on sillä miten kuvailet itteäsi? Jos puhuit liikaa paskaa, niin asia paljastuu ekoilla treffeillä.

Haluut varmaan tutustua mieheen, joka arvostaa rehellisyyttä enemmän kuin ampiaisvyötäröä? Silloin lyöt ihan reilusti korttisi pöytään ja lähetät miehelle vaikka juuri tuon mitä kirjoitit. Kerrot ihan rehellisesti siitä, että pelkäät, että kokosi on ongelma. Saatat yllättyä - kenties olet miehen mielestä juuri oikean kokoinen! Ja hän silloin rakastuu sinussa avoimuuteesi. Siihen, että myönnät reilusti pelkosi ja uskallat muutenkin olla oma itsesi. Kuulostat atleettiselta. Mahtavaa, että sinulla on itsekuria käydä lenkillä viisi kertaa viikossa! Itsestäni ei siihen olisi!

Jepulis.

Ja onko nettideittalun tarkoitus saada viestejä suurinpiirtein miljoonalta?

Useimmille yksi on tarpeeksi, jos se yksi on oikea.

Sit ilmoitus häntä varten, eikä miellyttämään miljoonaa.
Naiset, jopa vähemmän viehättävät ja ylipainoiset ovat usein jo tottuneet siihen että saavat lukuisia vastauksia pelkästään sillä ansiolla että omistavat pillun. Ja samasta syystä monella naisella on vääristynyt kuva itsestään ja käsittämättömät odotukset mieheltä vaikkei itsellä ole tarjota juuri mitään. Tiedän naisia jotka ovat pettyneet siihen kun ovat saaneet ilmoitukseensa vain kourallisen vastauksia ja mikään niistä ei olekaan ollut se unelmien täydellinen prinssi vaan ihan tavallisia miehiä. Ja tiedän naisia jotka "nettideittailevat" vain saadakseen huomiota typeriltä ja/tai pillunkipeiltä miehiltä jotka ovat valmiita mielistelemään vaikka naapuritilan Mansikkia laitumen reunalla.

No sano että olet normaalipainoinen jos kerran asia on niin. Eikä mitään paksuja pohkeita tai pyöreitä kasvoja tarvii mainita. Kuka sellaisia edes kysyisi. Nauti deittailusta äläkä mieti turhaan ruumiinrakennettasi.

• Tykkää
Reactions: Sparkler
Mä kyllä tykkään enemmän ns. kurvikkaista naisista, kuin kovin hoikista, mutta toisaalta ihan sama.
Miehet ja naiset aina vauhkovat siitä, millainen vartalo unelmien naisella/miehellä on ja pitää olla sitä ja tätä, mutta ei saa olla tuota ja niitä yms.
Ei miehet ainakaan niin tarkkoja oikeasti ole. Kun on on sanotaanko sinnepäin, niin miehille riittää.
Pyöreät kasvot ovat yleensä kauniit ja tyttömäiset.

Mä kyllä tykkään enemmän ns. kurvikkaista naisista, kuin kovin hoikista, mutta toisaalta ihan sama.
Miehet ja naiset aina vauhkovat siitä, millainen vartalo unelmien naisella/miehellä on ja pitää olla sitä ja tätä, mutta ei saa olla tuota ja niitä yms.
Ei miehet ainakaan niin tarkkoja oikeasti ole. Kun on on sanotaanko sinnepäin, niin miehille riittää.
Pyöreät kasvot ovat yleensä kauniit ja tyttömäiset.

Sä voit loppuikäsi viettää kattellen kurveja ja kasvoja. Valinta on sinun.

Ei kait me miehet ihan noin saatanan helppoja olla?

Jossain päin tätä maailmaa on naarasotus, jonka korvien väli viehättää. Se on sit mun valinta.

Sä voit loppuikäsi viettää kattellen kurveja ja kasvoja. Valinta on sinun.

Ei kait me miehet ihan noin saatanan helppoja olla?

Jossain päin tätä maailmaa on naarasotus, jonka korvien väli viehättää. Se on sit mun valinta.

Mun mielestä kirjoittaja viittasi nyt siihen, että ulkonäkö ei oikeasti ole miehille niin tärkeää, mitä annetaan ymmärtää. Tässä ketjussahan on nyt alkuperäinen tarkoituskin ollut puhua ulkonäöstä ja AP:n ongelma oli nimenomaan ulkonäkö. Ei kukaan ole väittänytkään, että korvien välillä ei olisi merkitystä tai etteikö se olisi tärkeintä.

Pyydä ystävääsi ottamaan sinusta joku kokovartalokuva ja lätkäse se sitten näkyville? Sitten sun ei tarvtise stressata "pettyykö" mies sut tavatessaan.
Pyydä esim. ystäväsi arvio siitä, näytätkö kuvassa ihan itsesi kokoiselta, vai hoikemmalta/isommalta.

Jos etsit miestä joka kunnioittaa sinua niin sillä kuvalla ei ole väliä. Jos mies haluaa hyvin laihan ja muutenkin edustavan naisen on se vain näyttelykappale ja odotas jos lihot vaikka raskauden aikana ja miehesi alkaa ällöä sinua kun olet niin helvetin läski kun lihoit 10kg ja löytyy pientä jenkkakahvaa.

Mun mielestä kirjoittaja viittasi nyt siihen, että ulkonäkö ei oikeasti ole miehille niin tärkeää, mitä annetaan ymmärtää. Tässä ketjussahan on nyt alkuperäinen tarkoituskin ollut puhua ulkonäöstä ja AP:n ongelma oli nimenomaan ulkonäkö. Ei kukaan ole väittänytkään, että korvien välillä ei olisi merkitystä tai etteikö se olisi tärkeintä.

Missä sit on ongelma?

Mitähän mun pitäis kertoa ittestäni deittiprofiilissa, jos joskus semmoisen teen?

Älä vaivaudu vastaamaan, mä teen sen itte.

Mikäli oikein olen ymmärtäny, niin miesten deittiprofiilit ei o kauheen kuumaa kamaa. Mikä tekee homman hirveen paljon helpommaksi. Ei tartte houkutella satoja, milloin yks riittää.

Sit se deittiprofiili kirjoitetaan semmoiseksi, et se yks kiinnostuu. Ja et se kestää parit ensimmäiset treffit.

[QUOTE="vieras";28951133]Jos etsit miestä joka kunnioittaa sinua niin sillä kuvalla ei ole väliä. Jos mies haluaa hyvin laihan ja muutenkin edustavan naisen on se vain näyttelykappale ja odotas jos lihot vaikka raskauden aikana ja miehesi alkaa ällöä sinua kun olet niin helvetin läski kun lihoit 10kg ja löytyy pientä jenkkakahvaa.[/QUOTE]

Ne miehet, joille kuvalla ei ole juurikaan väliä, ovat itse yleensä sen näköisiä, että noh. Miten se nyt nätisti sanoisi.
Jos AP:lle miehen ulkonäöllä on väliä vähänkin, niin silloin kyseessä on yleensä sellainen mies, jolle myös AP:n ulkonäöllä on väliä vähäsen.

En ole mikään ulkonäkökeskeinen ihminen. Luonne on tärkeintä ja se, mitä on korvien välissä on ylivoimaisesti tärkein asia ja korealla ulkokuorella ei voi komensoida paskaa luonnetta.
Silti mulle on väliä miltä mies näyttää. Tykkään hoikista miehistä ja sille en voi mitään. En yksinkertaisesti voi ajatuksilleni mitään, en vaikka ehkä haluaisinkin. Isot miehet - ei kiitos. EI EI EI. Hoikkuuden lisäksi tykkään, jos mies pukeutuu hyvin.

Missä sit on ongelma?

Mitähän mun pitäis kertoa ittestäni deittiprofiilissa, jos joskus semmoisen teen?

Älä vaivaudu vastaamaan, mä teen sen itte.

Mikäli oikein olen ymmärtäny, niin miesten deittiprofiilit ei o kauheen kuumaa kamaa. Mikä tekee homman hirveen paljon helpommaksi. Ei tartte houkutella satoja, milloin yks riittää.

Sit se deittiprofiili kirjoitetaan semmoiseksi, et se yks kiinnostuu. Ja et se kestää parit ensimmäiset treffit.

Toki lyhyt ja ytimekäs profiili miehellä iskee enemmän. En tiedä miksi, mutta mulla nousee oksennus kurkkuun sellaisista jaaritteluista "Hei! Nyt olisi tarjolla valioyksiö Vaasasta" tai kovin pitkä teksti, jossa mies kertoilee rivitolkulla mitä osaa. Tulee aina mieleen joku peluri. Pitkä ilmoitus ei ole vaan miehekäs ja se etoo. Toisaalta jos nyt kertoo itsestään neutraalisti tyyliin "Omistan kaksi saksanpaimenkoiraa, joiden kanssa tykkään käydä metsällä. Vapaa-aika kuluu myös pitkälti mökkiprojektini parissa". Nuo asiat taas ovat sellaisia, jotka mies tajuaa, että naisen on ehkä oleellista tietää. Kertovat miehestä paljon.

Toisaalta sellainen profiili, joka on äärimmäisen mitään sanomaton "Olen perusarvoja kunnioittava suomalainen mies, joka puhuu ja pussaa" ja kertoo etsivänsä "söpöä, kaunista ja huumorintajuista" naista, antaa kuvan, että mies on äärimmäisen tylsä.

[QUOTE="Marjaa";28951216]Ne miehet, joille kuvalla ei ole juurikaan väliä, ovat itse yleensä sen näköisiä, että noh. Miten se nyt nätisti sanoisi.
Jos AP:lle miehen ulkonäöllä on väliä vähänkin, niin silloin kyseessä on yleensä sellainen mies, jolle myös AP:n ulkonäöllä on väliä vähäsen.

En ole mikään ulkonäkökeskeinen ihminen. Luonne on tärkeintä ja se, mitä on korvien välissä on ylivoimaisesti tärkein asia ja korealla ulkokuorella ei voi komensoida paskaa luonnetta.
Silti mulle on väliä miltä mies näyttää. Tykkään hoikista miehistä ja sille en voi mitään. En yksinkertaisesti voi ajatuksilleni mitään, en vaikka ehkä haluaisinkin. Isot miehet - ei kiitos. EI EI EI. Hoikkuuden lisäksi tykkään, jos mies pukeutuu hyvin.[/QUOTE]

Mä olen sit vissiin "noh"

En kuvia kumartele.

Veikkaan jopa pukeutuvani hyvin, vaik en mä koskaan mihinkään erityisesti pukeudu.

Olen nähny ulkoisesti hyvin kauniita naisia, jotka ovat sydämeltään mätiä. Ei kiinnosta, ei koskaan, ei ikinä, ei milloinkaan.

Naisella tietty voi olla kauniit kasvot, tissit ja söpö peppu. Mut kun koko elämä voi lähteä yhdellä kertarysäyksellä. Tissit lähtee, jos tohtori sanoo sanan rintasyöpä. Peppu yleensä on ja pysyy ja vain kasvaa.

Me miehet ollaan hirveen tolloja, mut ei me ihan niin tolloja olla, et ulkoisten seikkojen vuoksi jätettäis nainen, jolla on jotain korvien välissä.

Kas kun se on se, mikä oikeesti kiinnostaa.

Mä olen sit vissiin "noh"

En kuvia kumartele.

Veikkaan jopa pukeutuvani hyvin, vaik en mä koskaan mihinkään erityisesti pukeudu.

Olen nähny ulkoisesti hyvin kauniita naisia, jotka ovat sydämeltään mätiä. Ei kiinnosta, ei koskaan, ei ikinä, ei milloinkaan.

Naisella tietty voi olla kauniit kasvot, tissit ja söpö peppu. Mut kun koko elämä voi lähteä yhdellä kertarysäyksellä. Tissit lähtee, jos tohtori sanoo sanan rintasyöpä. Peppu yleensä on ja pysyy ja vain kasvaa.

Me miehet ollaan hirveen tolloja, mut ei me ihan niin tolloja olla, et ulkoisten seikkojen vuoksi jätettäis nainen, jolla on jotain korvien välissä.

Kas kun se on se, mikä oikeesti kiinnostaa.

Kyllä miehet on tasan niin tolloja. Sinä et sitten ehkä, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Oikeasti. Nostan hattua sulle. Olet ihan ainutlaatuinen tapaus..

Kyllä SUURIMMALLE osalle miehistä riittää, että nainen on kaunis. Nuorille miehille ehkä merkkaa enemmän joku muukin. 30-45v miehille riittää tasan tarkkaan se kauneus. Se on fakta. 70% ulkonäköä ja 30% luonnetta.

Laitat että normaali, jos kerran olet normaali (bmi). Ihan kun miehiä edes kiinnostaisi, oletko muutaman kilon painavampi, miltä kuvissa näyttää. Ihmiset ovat muutenkin kauniimpia luonnossa kuin kuvissa.

Älä nyt ainakaan lähde selittämään, että pelkäät painosi vaikuttavat negatiivisesti jne, se jos mikä antaa huonon kuvan. En minä ainakaan edes lähtisi treffeille ihmisen kanssa, joka ensimmäisissä viesteissä alkaa purkautumaan itsetunto-ongelmistaan. Silloin ei painolla olisi mitään väliä, mutta jos itsetunto on tuota luokkaa, että sitä lähdetään heti tilittämään, niin en taatusti lähtisi treffeille.

Yhteistyössä