V
Vieras
Vieras
Olipa yllätys tänään huomata paikkakunnan suurimman kaupan parkkihallissa kuinka eräästä autosta kuului lapsen itkua.
Lapsi reilu 1v. istui autossa yksin itkemässä kasvot punaisena.
Menin hämilleni ja marssin takaisin kauppaan ajatuksena ilmoittaa infoon asiasta. No yksi ihminen palveli infossa ja kymmenen ihmistä jättämässä veikkauksia...
En päässyt ikinä kertomaan, koska oma kiireeni pakotti jättämään jonon.
Parkkihalliin tullessa kyseinen lapsi oli rauhoittunut ja nukkui istuimessaan.
Mutta siis, itse en ole koskaan jättänyt lasta autoon nukkumaan. En pystyisi ikinä elämään asian kanssa, jos jotain sattuisikin. Ja ei nukkuvaa lasta ole mukava repiä autosta pois, mutta kuitenkin.
Ja joku varmaan täälläkin käskee minua huolehtimaan omista asioistani. Mutta pakko oli tästä johonkin avautua.
Ei aina ymmärrä ei.
Lapsi reilu 1v. istui autossa yksin itkemässä kasvot punaisena.
Menin hämilleni ja marssin takaisin kauppaan ajatuksena ilmoittaa infoon asiasta. No yksi ihminen palveli infossa ja kymmenen ihmistä jättämässä veikkauksia...
En päässyt ikinä kertomaan, koska oma kiireeni pakotti jättämään jonon.
Parkkihalliin tullessa kyseinen lapsi oli rauhoittunut ja nukkui istuimessaan.
Mutta siis, itse en ole koskaan jättänyt lasta autoon nukkumaan. En pystyisi ikinä elämään asian kanssa, jos jotain sattuisikin. Ja ei nukkuvaa lasta ole mukava repiä autosta pois, mutta kuitenkin.
Ja joku varmaan täälläkin käskee minua huolehtimaan omista asioistani. Mutta pakko oli tästä johonkin avautua.
Ei aina ymmärrä ei.