Normaalia, että dpo 6 vielä näin vahva ovulaatioviiva? *kuva*

Tuli sekin tehtyä, luoja ties miksi kun kuitenkin tietää ettei näillä päivillä mitään näytä. Hyvinkin negatiivinen siis oli.

Oli siis saman sarjan raskaustesti, herkkyys 10mIu.

Ja meillä siis lapsettomuutta takana melkein kolme vuotta ja ensi viikolla ekaa kertaa lääkäriin asian tiimoilta, siksi katselen vähän kiertoa ja jäin nyt oikein ihmettelemään, että miksi ne lh:t pysyttelee edelleen noin ylhäällä.

Mulla tuli myöskin 2 "ovisplussaa" viikon välein ja jälkimmäinen jäi plussailemaan. 10 päivää jälkimmäisestä ovisplussasta sain raskaustestiin positiivisen tuloksen. Tänään ehkä selviää kumpi noista oli ns. oikea ovis :) Plussatuulia ap:lle! :heart:

Mäkin sanon sen verta että mulla tuli pieni suttu pikkareihin viikkoa ennen oikeaa ovisplussaa. Tosin mun viivat ei olleet mitään plussa viivoja sutun aikaan :). Mutta esim kp12 tuli jo tummaa viivaa ja kuitenki plussa kp21. Mut tosiaan niinku HeidiP sanoi, jostain syystä joskus voi tulla joku "hämypiikki" joka ei viel ollukaan ovis :) Tai sit sulla nousee LH loppukiertoon. Onko sulla todettu mitään PCO tyyppistä?

Viimeksi muokattu:
Nyt dpo 11 aamulla kokeiltu ovulaatiotesti onpi tällainen: DSCF0702

Tein äsken pregcheckin testin kotiin tultuani, joko haamujen esiäiti tai sitten negatiivinen. Pitänee kokeilla aamulla uusiksi...
Muuten on kyllä mahassa ollut bileet, repii ja pistää. Mahallaan maatessa tuntuu kuin alavatsan kohdalla olisi jokin pieni pallo tai jotain..

Yhteistyössä