N
"niinpä"
Vieras
Mulla nyt 1kk ikäinen vauva ja jöi vaivaamaan kun mies riidan yhteydessä sanoi, että ihmeellistä kun yhden lapsen kanssa ei pärjää ja elä normaalia elämää, että jos ei pian liikuta normaalisti kodin ulkopuolella, lapsi on tississä kiinni vielä viisivuotiaanakin. Tiedän ettei hän tarkoittanut, mutta itseä jäi vaivaamaan, että kuinka pian sitä sitten pitäisi pystyä siihen normaaliin ellämään? Vauva ei suostu nukkumaan sängyssään eikä viihdy muualla kuin sylissä, joten enimmäkseen köllötellään sitten sohvalla, vauva on tissillä tai nukkuu vatsan päällä, välillä käyn vessassa, joskus saan vauvan sen verran unille koppaan että pääsen suihkuun, petaan pedin ja siistin kämppää. Syön jääkaapista jotain nopeaa. Ollaan kyläilty ja vieraita on käynyt, ollaan ulkoiltu ja puhtaissa vaatteissa, ripsariia ja dödöä laitan joka päivä ja puen päivävaatteet itselle ja vauvalle. Toki pystyisi tekemään vielä enemmän, jos antaisin vauvan itkeä sängyssä tai sitten vaan esim. kokkaisin vauva sylissä, mutta mielummin keskityn nyt tähän esikoiseeni, koska sitten jos joskus toinen syntyy niin on joka tapauksessa esikoinenkin hoidettavana, eikä vauvasta enää ehdi nauttia.
Onko siis liikaa vaadittu, että koti ei ole tip top ja välillä mies kokkaa tai syödään valmisruokaa eikä ihan joka päivä olla enää menossa? Vauva kuitenkin valvottaakin ja itse olen sairastellut. Koska pitäisi pystyä normaaliin elämään?
Onko siis liikaa vaadittu, että koti ei ole tip top ja välillä mies kokkaa tai syödään valmisruokaa eikä ihan joka päivä olla enää menossa? Vauva kuitenkin valvottaakin ja itse olen sairastellut. Koska pitäisi pystyä normaaliin elämään?