Norjan ampuja -mies vailla menneisyyttä, luitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oho

Vieras
Miehellä ei siis fb-tiliä, ei twitteriä, ei yout ubessa mitään, ei googlesta löydy hänestä mitään vaikka ollut poliittisesti aktiviinen jne. Kuulostaa oudolta sillä kyllähän meistä lähes kaikista löytyy googlella joka maininta, varsinkin nuoresti kaverista haluaa vaikuttaa yleismaailmallisesti. Mistähän tää kertoo? Outoa.
Luin tosta siis Riikka Söyringin blogista.
Mielipiteitä? vai joko on käsitelty täällä?

Ei mustakaan löydy mitään googlella. Ja mulla kuitenkin on menneisyys ja historiaa. Olen vaan tarkka tiedoistani- en tahdo levittää niitä nettiin. En siksi että olisi salattavaa - vaan siksi ettei niitä väärin käytetä.

[QUOTE="jeps";24263515]Ei mustakaan löydy mitään googlella. Ja mulla kuitenkin on menneisyys ja historiaa. Olen vaan tarkka tiedoistani- en tahdo levittää niitä nettiin. En siksi että olisi salattavaa - vaan siksi ettei niitä väärin käytetä.[/QUOTE]

Oletko varma? Mun nimi löytyy netistä monestakinpaikkaa ja en voi sille mitään, kuvakin löytyy useammasta paikkaa, eikä se minua haittaa. Yleisesti se on koirajuttuja, joista minut löytää.

Bloggaajat kirjoittavat erittäin usein vastoin oikeaa tietoa kun haluavat pelkällä sanahelinällä aiheuttaa säpinää. Ajatustenvirtaa on niin mukava suoltaa ilmoille, siihen tulokseen olen tullut blogeja lukiessani.

Aiemmin kyllä uutisoitiin, että Facebookissa hänellä on tili. Mutta kuten joku sanoi, eiköhän noita ole poistettu aika paljon netistä.

Toisekseen jotkut ihmiset ovat hyvinkin aktiivisia, mutta eivät välttämättä virallisella nimellään. Ihan täyspäisillä, mutta vähän varovaisemmilla ihmisillä, saattaa olla esim. Facebook-profiilit muulla kuin oikealla nimellä, koska haluavat säilyttää edes vähän anonyymiyttaan netissä. Tai sitten joku lempinimi tai nettipersoona on tullut heillä niin yleiseen käyttöön, että käyttävät sitä netissä, ovat usein kaikkea muuta kuin tuntemattomia, mutta heidät tunnetaan eri nimellä.

[QUOTE="jeps";24263515]Ei mustakaan löydy mitään googlella. Ja mulla kuitenkin on menneisyys ja historiaa. Olen vaan tarkka tiedoistani- en tahdo levittää niitä nettiin. En siksi että olisi salattavaa - vaan siksi ettei niitä väärin käytetä.[/QUOTE]

No en mä nyt tiedä voitko sanoa että olet tarkka tiedoistasi, useimmista meistä on esimerkiksi uutisjuttuja, urheilutuloksia, opiskeluihin liittyviä juttuja, tietoja gradusta tai peräti koko gradu verkkoversiona, työhön liittyviä juttuja... olet vaan niin mitäänsanomaton että susta ei ole mitään kirjotettavaa, etkä ole saanut mitään aikaiseksi...

No se ei kyllä aina liity omaan tarkkaavaisuuteen, että omaa nimeä ei löydy mistään. Ihmisien nimiä saatetaan mainita lehtijutuissa, urheilutuloksissa, tai vaikkapa päättötyön, gradun tai väitöskirjan tiedot voivat löytyä netistä. Samoin ylioppilastulokset (listat ylioppilaaksi pääsystä) tai tiedot kouluun pääsystä tai sellaisesta valmistumisesta voivat löytyä netistä.

Yhteistyössä