Nordeasta....

vauvahaaveita

Tunnettu jäsen
01.04.2008
9 158
50
48
41
kempele
...
Tietääkö kukaan onko siellä jotain häikkää, kun kaverille lainasin rahaa, ja oli laittanu rahan maanantaina tulemaan nordeasta. Mulla itsellä OP...et ei kai siinä yli 3 päivää voi mennä ennenkun rahat näkyy? :/

Kaveri on menossa tänään pankkiin kyseleen, mutta ajattelin nyt täällä kysellä tietääkö kukaan...tai onko jollekkin käynyt samoin.

Meillä mihellä Nordea ja mulla Op ja koskaan ei ole mennyt tollaista aikaa rahansiirrossa. Kyl se heti seuraavana päivänä tililläni on. Olisiko väärä tilinumero sit?

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
sitä mäki vähän mietin, että olisko tullu virhe :/ jos nyt sattuu että kaveri on painellu väärän tilinumeron, nii saahan hän rahat takaisi?
Mulla ei oo mitää kokemusta moisesta :/

Jos on väärä tili nro niin yleensä rahat saa takaisin kun käy pankissa selvittämässä asiaa.

sitä mäki vähän mietin, että olisko tullu virhe :/ jos nyt sattuu että kaveri on painellu väärän tilinumeron, nii saahan hän rahat takaisi?

Kyllä se rahansa takaisin saa jossain vaiheessa, mut siihen voi mennä aikaa ku etsivät mihin ovat menneet. Usein ne ei kuitenkaan ole missään toisen ihmisen tilillä vaan menee johonkin pankin tilille. Näin mulle selitettiin joskus ihan samanlaisessa tilnteessa ku sulla nyt.
Nyt sinä vaan jäät ilman sitä lainarahaa :(

Voisko olla nii, että ei laittanu vahingossa loppuun asti sitä maksua. Mä kerran epähuomiossa painoin liian aikaisin kirjaudu ulos nappia ja kaveri saanu rahaansa moneen päivään vein sitte hänelle suoraan käteen ku näin kävi. Mulla kyllä itsellä on op tökkiny monta viikkoa... Näyttää, että maksut lähtee tililtä, muttta ei kirjaudu millään saajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pitäisi mennä:

Kyllä se rahansa takaisin saa jossain vaiheessa, mut siihen voi mennä aikaa ku etsivät mihin ovat menneet. Usein ne ei kuitenkaan ole missään toisen ihmisen tilillä vaan menee johonkin pankin tilille. Näin mulle selitettiin joskus ihan samanlaisessa tilnteessa ku sulla nyt.
Nyt sinä vaan jäät ilman sitä lainarahaa :(

Höh käsitin, että sinä halusit lainata ja siksi sanoin, että jäät ilman lainarahaa. Oliko kaverilla muuten sitä tilillepanolappua tai oletko nähnyt sen?

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Voisko olla nii, että ei laittanu vahingossa loppuun asti sitä maksua. Mä kerran epähuomiossa painoin liian aikaisin kirjaudu ulos nappia ja kaveri saanu rahaansa moneen päivään vein sitte hänelle suoraan käteen ku näin kävi. Mulla kyllä itsellä on op tökkiny monta viikkoa... Näyttää, että maksut lähtee tililtä, muttta ei kirjaudu millään saajalle.

Ai nyt ihan lähiaikoina? Tai siis viimeviikkojen aikana? Itsellä kans OP ja ei ole ollut mitään ongelmaa :)
Rahat ainakin häviää tililtä.

siis minä lainasin kaverille rahaa..ja kaikki ok! kaveri oli laittanu automaatilla lainat takaisin maanantaina nordeasta, eikä vielä näy.

Ja kyllä luotan kaveriini, että on maksanu...ollaan tunnettu semmoset 20vuotta, että kyl luottamus on sillä välin syntyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oskarilainen:

Ai nyt ihan lähiaikoina? Tai siis viimeviikkojen aikana? Itsellä kans OP ja ei ole ollut mitään ongelmaa :)
Rahat ainakin häviää tililtä.

Nii siis ihan viimeviikkoina olen saanut karhukirjeitä monesta firmasta, kun eivät ole saaneet rahojaan ajallaan. Mullakin on hävinnyt rahat tililtä, mutta ei näy moneen viikkoon maksun saajalla. Lastenkirjakerho, sähkölasku, sonera ja muutama muu lähestyivät jo perintäkirjeellä. Mä oon sitten ihan sähköpostilla sinne laittanu nettipankista kuitteja, että milloin oon maksanu ne, että siis ennen eräpäivää, ettei tulis lisämaksuja. Pankki sanoi sen johtuvan niistä uusista maksujutuista. Pahoittelivat asiaa ja 2kk saan olla ilman tilinhoitomaksuja :)

Voisko olla nii, että ei laittanu vahingossa loppuun asti sitä maksua. Mä kerran epähuomiossa painoin liian aikaisin kirjaudu ulos nappia....

Mulle on käýnyt sen satakertaa näin... Ja muutaman kerran niin, että olen yöllä maksanut laskuja, vauva herännyt ja on jäänyt vahvistamatta laskun maksu.... sitten palaan koneelle ja en huomaa asiaa. Kirjaudun ulos ja tyytyväisenä muistan maksaneeni kasan laskuja.... Joita EN siis olekaan maksanut. :headwall: Sitä se teettää kun vauva nukkuu levottomasti ja äiti on pikkusen väsy... |O

Siinä ei nykyisin mene kuin yksi pankkipäivä kun rahat siirretään pankista toiseen. Joskus, jos maksu tapahtuu esim. just ennen puolta yötä, voi mennä siitä seuraavaan päivään.

Yhteistyössä