Nordeassa häikkää!!??

  • Viestiketjun aloittaja twte
  • Ensimmäinen viesti
twte
Huomenta!
Ei ollut sitten palkka tullut mun ja parin muun tilille, kellä on nordea...kiva. Missään ei ilmoiteta mistään häiriöstä, mutta nyt ainakin 3:lla kellä nordea, palkka ei tilillä, tänään olis pitänyt olla. Ja ollaan eri firmoissa, joten ei työnantajasta kiinni. Osuuspankkilaisille oli tullut. Voi ketun kettu. Onko muilla näin?
 
a.p
Justiinsa, mun miehen työkaverille oli tullut tili, hällä osuuspankki. Missään ei vaan ole mitään ilmoitusta että olisi jotain häiriötä maksuissa. Toivottavasti tulee tän päivän aikana!
 
op
OP:ssa ne palkat nyt sattuu useimmin näkymään tilillä vasta iltapäivällä. Mies joutuu aina odottamaan iltapäivään et rahat näkyy tilillä iltapäivään..oli sit kyse ihan mistä vaan rahasta.
 
a.p
Mun mies soitti Nordean asiakaspalveluun ja ei kuulemma ole mitään häikkää!!! Mutta erikoista että kaikilla pankeilla muka joku häiriö...mä luulen et vika on Nordeassa, te keillä joku muu pankki niin oisko maksajana Nordea..?? ja keillä itellä Nordea, niin maksu ei näy.
 
"Hilppa"
[QUOTE="mie vaan";22192919]mulla oli tullut kelan rahat nordeaan tänään,mut eikai se viime yön katkos olis voinu vaikuttaa siihen et palkat ei oo tullut?[/QUOTE]

Mikä katkos ? Eikös se verkkopankin katkos ole vasta la-su yönä.
 
.
Mulle oli tullu Kelan rahat normaalisti, mutta liiton rahat ei. Soitin Nordean asiakaspalveluun ja eivät tienneet mistä on kyse, en kuitenkaan ollu eka joka oli soittanu. Sanoivat ottavansa selvää missä maksaa. Olettaisin vian olevan jonkun toisen pankin yhteyksissä, koska kuitenkin osa raoista oli tullu mutta osa ei, eli luulisin niitten olevan tulossa eri pankeista... veetuttaa kyllä kun pitäis maksaa laskujakin...
 

Yhteistyössä