Nordean verkkopankissa jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se meni sekasin varmaa ku maksoin niin kaameesti laskuja :laugh:
ei pysty käsittelemää muita asiakkaita,ku pitää sulatella ekana meijän kaikki laskut :whistle:

ei vaan.. mä pääsin ihan hyvin kyl ja ihan äskenä!!

kokeile seuraavaa tunusta, mulla tekee välillä samaa, laittaa seuraavan numeron niin ilmottaa et sejase on seuraava tunnus, laittaa sit sen ni toimii..

Ja kukaan ei varmasti taas tajunnu mitä yritin sanoo.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:59 koivunkäpy kirjoitti:
kokeile seuraavaa tunusta, mulla tekee välillä samaa, laittaa seuraavan numeron niin ilmottaa et sejase on seuraava tunnus, laittaa sit sen ni toimii..

Ja kukaan ei varmasti taas tajunnu mitä yritin sanoo.. :ashamed:
Niin se mullakin yleensä ilmottaa noin mut nyt ei :\|

ihan normaalisti oon minäkin sitä tänään käyttänyt,
eikä mulla ole ikinä mennyt lukkoon kolmannella kerralla jos väärin on tunnukset laittanut..oliskos jossain muussa pankissa niin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:14 3xäittä kirjoitti:
ihan normaalisti oon minäkin sitä tänään käyttänyt,
eikä mulla ole ikinä mennyt lukkoon kolmannella kerralla jos väärin on tunnukset laittanut..oliskos jossain muussa pankissa niin?

op menee ainakin lukkoon jos 3 kertaa laittaa tunnuksen väärin (siis tunnuslukulistata ainakin) nimim. miehen tili lukossa kerran pari

hyvin toimi just minuutti sitten :)

Kyllä menee nordeankin tunnukset lukkoon aika pian, jos laittelee vääriä tunnuksia, taisi just olla se kolme kertaa.

Eihän sulle olisi tullut uusia tunnuksia? Mun sisko yritti käyttää vanhoja ja kirosi, kun ei toimi.... ei toimi juu, jos on uudet tulleet, niin pitää vaihtaa niihin :D

Yhteistyössä