Nopsa mansikkatorttu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Ostin torttupohjan ja ajattelin latoa siihen päälle vaan mansikkakerman ja mansikoita..pitäskö tuohon kermaan laittaa vielä rahkaa?Paljonko ja kuinka?Eli laitanko rahkan vatkattuun vaahtoon vai kuinka ettei läsähdä?Sokeria?Kiitoos! =)

Mä en laittais rahkaa, koska en tykkää siitä, mutta sitä pohjaa kannattaa kostuttaa vähän vaikak mehulla. En myöskään laittais sokeria, koska se valmis pohja on aika makea ja eikös se mansikkakermakin ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Mä en laittais rahkaa, koska en tykkää siitä, mutta sitä pohjaa kannattaa kostuttaa vähän vaikak mehulla. En myöskään laittais sokeria, koska se valmis pohja on aika makea ja eikös se mansikkakermakin ole...

Niin joo..mut jos kuitenkin haluan laittaa rahkaakin,vaiks puoli purkkia niin tarviikohan sitten sokeria?Ettei ole liian"kirpeetä/karvasta"?

Mä koskuttaisin sen torttupahjan maidolla, johon lisätty vähän vanilijasokeria. Laittaisin päälle tavallista kermaa tai kerma-rahkaa (samassa suhteessa) ja mansikoita :p ja sokeria tietysti kerman joukkoon...tai kerma-rahkan...
Tota mansikkakermaa en oo maistanu, joten...?? Varmaan laittaisin siihenkin rahkaa, koska tykkään siitä ite!

mä ostaisin kääretortun ja jäätelöpaketin.
Latoisin kääretorttuviipaleet pakkasen kestävän kulhon reunoille.
Jäätelöpaketti 20s mikroon ja sit lappaisin jätskin kulhoon.
Kulho hetkeks pakkasee.
Sit,kun se otetaa sieltä pois,nii kumotaa lautaselle ja kenties koristellaa kermavaahdolla ja mansikoilla. Namskis! On kaunis ja näyttävä kakku!
Suosittelen!

Jos laittaa rahkaa kannattaa lisätä sokeria, koska rahka on melkoisen hapanta. Ei sitten tarvitse irvistellen syödä.

En laittaisi rahkaa vaan pelkkää mansikkakermaa mansikoiden kanssa.

Yhteistyössä