Turkilmas
Ohhoh . Kuulostaa hyvältä. Mutta miten nuo työt? Miten paljon pystyitte tekemään itse? Kun meidän on pakko maksaa muille työstä, ite ei osata muuta kuin purkutyöt ja ehkä just ja just kylppärin kaapit laittaa paikoilleen . Ja mä murehdin just tuota että työt lohkaisee jo puolet budjetista ellei jopa enemmän :/Alkuperäinen kirjoittaja Ooha:Meillä laitettiin kaikki uusiks, sauna ja pesuhuone, ulkoseiniä, ikkunoita, ovia ja eristeitä myöten. Rahaa meni noin 9000?. Kaiuttimetkin maksoi hurjat 65?, halvalla hienouksia oli meidän periaate. esim katossa on 16 "tähti" valoa, nekin makso vain 120, kun jossain niistä oli saanu pulittaa yli 600. Mutta aikaa kyl käytettiin vertailuihin kaiket illat.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mutta jos me aletaan vielä kaiuttimia ja muita sovittelemaan, niin kohta voidaan laatoittaa vaan puolet kylppäristä tai jättää vallan pytty ja lavuaari ostamatta .Alkuperäinen kirjoittaja Ooha:Vuolukivikiuas on ehdottamasti paras. Mä en olis halunnu sitä millää kun tehtiin remppaa, budjetti oli tiukka. Kiuas maksoi noin 500 ja oli kiukus kun ampiainen aiheesta. Mut semmonen meille vain tuli ja on niiiiiin mahtava. Antaa uskomattoman tasaset, pehmeet löyly. Viihdyn saunas húomattavasti kauemman kuin enne.
Sit me laitettiin saunaa kauttimet, jota kans pistin vastaan kynsin hampain, mutta on ihanaa kun saa sinne yksin mennä kaljan kans, kuunnella ihanaa musaa ja rentoutua. Suosittelen!!
Kun tuo budjetti ei kuitenkaan niin kovin iso ole...
Muuten kyllä hyvä idea :flower: