NOPEASTI VASTAUSTA KAIPAAVA

Käytetäänkö Puregonia punktiopäivään saakka?Mun pitäisi nyt tilata apteekista lisää Puregonia,tilaanko 300:sen vai 600:sen?Mulla on vielä tälle ja huomiselle annokset ja punktio on ti tai ke(tarkempi ajankohta perjantain ultrassa) .Apteekkiin pitäis soittaa ja tilata.
 
Eikö sun lääkäri kirjoita sulle apteekkiin reseptiä? Onpa kummallista... Soitappa sun hoitavalle lääkärille, niin se neuvoo sulle oikean määrän ja pistospäivät aivan tarkkaan. Mulla ainakin oli kellonaikoja myöden eri piikeille tarkat ohjeet loppuun asti!

Ei Puregonia ainakaan mun käsityksen ja "mittavan" kokemuksen perusteella punkioon asti vedetä, täytyyhän ne munasolut myös irrottaa ennen punktiota Pregnylillä eikä vaan kasvattaa loputtomasti.
 
Ihan pikana vastaus (mutta vain omasta yhden ivf:n kokemuksesta):
Mulla oli punktio ke ja viimeisen puregonin+orgalutranin pistin siis sunnuntaina. Ja sitten Pregnyl ma.

Reseptillä voi ostaa pienemmänkin ampullin (mulla vähän nikotteli apteekissa, mutta suostui sitten).

Toivottavasti on apua, ja tarkista jos vähänkin epäilet, ettei mene (tämän neuvon) takia pieleen. Onnea punktioon!
suvituuli
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stella75:
Eikö sun lääkäri kirjoita sulle apteekkiin reseptiä? Onpa kummallista... Soitappa sun hoitavalle lääkärille, niin se neuvoo sulle oikean määrän ja pistospäivät aivan tarkkaan. Mulla ainakin oli kellonaikoja myöden eri piikeille tarkat ohjeet loppuun asti!

Ei Puregonia ainakaan mun käsityksen ja "mittavan" kokemuksen perusteella punkioon asti vedetä, täytyyhän ne munasolut myös irrottaa ennen punktiota Pregnylillä eikä vaan kasvattaa loputtomasti.
On mulla reseptit ja kaikki,mutta lääkäri sanoi että kertoo sitten perjantaina milloin voin lopettaa Puregonit.Asun vaan täällä korvessa,joten lääkkeet pitää tilata 1vrk etukäteen,että niitä sitten kanssa on..
 

Yhteistyössä