M
meri
Vieras
just söimme samaa ruokaa, laitoin yhden lihaliemen ja hieman paprikajauhetta että tuli kiva liemi...ja hyvää oli *masuaan taputtelee* 1,8kk tyttö vielä nukkumassa, mut kyllä mä sitä hälle annan (suosikki ruoka )
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tara:Jestas sentään. Minä en ole edes tajunnut huolestua moisesta. 2 kuutiota laitan aina kattilalliseen keittoa. Ja olen syöttänyt reilun vuoden ikäisellekkin.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Yök, meillä ei söis kyllä aikuisetkaan jos olis kaks kuutioo tukittuna.. olis kyllä aika äklöä.
siinä voi olla vaikka 3l vettä ja silloin toi ei ole suuri määrä suolaa
No mä laitan tollaseen 5 litran kattilaan soppaa puolikkaan kuution.. et yhä edelleen YÖK![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Voi kristus mikä puheenaine :snotty:
Kyllä sit ävoi sille lapselle antaa! huhhuh.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Juu apua minäkin jo mietin että ei kai se noin tarkkaa voi olla. Ite laitan 1,5 litraan pari kuutiota aina ja kyllä siitä on syöny koko perhe, en ole ikinä tajunnu että sitä pitäs jotenkin kyseenalaistaa. Saa sitä suolaa ja muita lisäaineita muistakin ruuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Juu apua minäkin jo mietin että ei kai se noin tarkkaa voi olla. Ite laitan 1,5 litraan pari kuutiota aina ja kyllä siitä on syöny koko perhe, en ole ikinä tajunnu että sitä pitäs jotenkin kyseenalaistaa. Saa sitä suolaa ja muita lisäaineita muistakin ruuista.
No kyllä se on ihan fiksua yrittää vältellä ylim. suolaa ja lisäaineita. Suomessa kun on kansantauteina sydän- ja verisuonitaudit, joita suola ja eläinrasva edistää.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Yök, meillä ei söis kyllä aikuisetkaan jos olis kaks kuutioo tukittuna.. olis kyllä aika äklöä.
siinä voi olla vaikka 3l vettä ja silloin toi ei ole suuri määrä suolaa
No mä laitan tollaseen 5 litran kattilaan soppaa puolikkaan kuution.. et yhä edelleen YÖK![]()
aika mautonta taitaa keittos olla jos et muuta mausteita + suolaa käytä
5litran kattilassakin voi olla vaan 2l nestettä. Kattilan koolla kai ei ole väliä