Nopeasti kasvanut luomi mustui - APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syöpä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syöpä?

Vieras
Huomasin eilen kainalossani varsiluomen, joka on kasvanut n. 2 viikon aikana sinne. Oli hieman arka ja ajattelin, että olen vahingossa raapaissut sitä tms. Nyt se on aivan musta ja arka. :(

Miehellä on varsiluomia, eikä ne ole koskaan menneet mustaksi vaikka olisi raapaissut. Nyt ahdistaa! :(( Täytyy aamulla soitella lääkärille aikaa.

Luomessa oleva rupi on usein pikimusta, joten olet kuin oletkin voinut raapaista sen johonkin. Enkä ole ikinä kuullut että varsiluomi olisi pahanlaatuinen. Käy vaan näyttämässä lekurille niin saat rauhan mielellesi :).

Mulla varsiluomi muuttuu mustaksi ennen kuin tipahtaa.

Noita varsiluomia tulee kaulalle aina raskausaikana, ja irtoovat sitten puolen vuoden sisällä synnytyksestä. Outo juttu.
En oo kehenkään muuhun törmännyt, jolle raskaus aiheuttais tämmöistä.

Että älä sinäkään siellä nyt panikoi. Seuraa tilannetta muutama päivä ihan rauhassa :)

Siinä taitaa tosiaan olla rupi tai sitten on kuihtumassa pois. Kerran hirtin yhden ison, eka se meni siniseksi, sitten oli ihan musta joita hiukan pelästyin ja lopulta sin nappastua sen pois. Joskus olen niitä myös vahingossa raapinut ja rupi on tosiaan ihan musta :)

[QUOTE="Hilma";29756378]Mulla varsiluomi muuttuu mustaksi ennen kuin tipahtaa.

Noita varsiluomia tulee kaulalle aina raskausaikana, ja irtoovat sitten puolen vuoden sisällä synnytyksestä. Outo juttu.
En oo kehenkään muuhun törmännyt, jolle raskaus aiheuttais tämmöistä.[/QUOTE]
Mulla oli sama juttu, mutta en jäänyt odottelemaan että itsestään tippuisivat, vaan kylmästi nypin pinseteillä pois. Eivät palanneet.

Minäkin olen siinä käsityksessä, että varsiluomet harvemmin ovat pahanlaatuisia. Itselläni luomet jostain syystä raskausaikana aina muuttuvat. Ja nytkin jalassa on yksi varsiluomi johon lapsi raapaisi, on päältä ihan musta ja vähän arka. En ole huolissaan, olen menossa lääkäriin ja samalla näytän pitäisikö nappaista pois. Nuku rauhassa nyt vain yösi.

Yhteistyössä