Nopea gallup!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hophop:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi jotkut ottaisivat mielummin parantumattoman hiv:n kuin syövän josta nykyään monta kertaa voi parantua? :o :o

Koska HIV-lääkkeet ovat nykyään niin hyviä, ettei juuri taudista kummempaa haittaa ole.

Peesi

Mä en pysty näkemään tätä asiaa näin. :ashamed: Mutta ehkä mä en osaa ajatella tätä asiaa kummaltakin kannalta, koska olen itte selvinnyt syövästä kaksi kertaa enkä ikinä haluaisi mitään hiv:n tapaista ikuista elimistööni.

1. Hiv vai syöpä? SYÖPÄ
2. Mäkki vai Hese? MÄKKI
3. Pihvi vai kala(ravintolassa)? PIHVI
4. Sektio vai alatiesynnytys? ALATIESYNNYTYS
5. Imetys vai pulloruokinta? IMETYS
6. Jumala olemassa vai ei? ON OLEMASSA
7. C-kuppi vai A-kuppi? C-KUPPI
8. Avioliitto vai sinkkuus? AVIOLIITTO
9. Ystävät vai sukulaiset? SUKULAISET
10. Pelko vai viha? VIHA

Mä en pysty näkemään tätä asiaa näin. :ashamed: Mutta ehkä mä en osaa ajatella tätä asiaa kummaltakin kannalta, koska olen itte selvinnyt syövästä kaksi kertaa enkä ikinä haluaisi mitään hiv:n tapaista ikuista elimistööni.

Mä ajattelisin et hiv olis vähän kuin mun kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkkeet joka aamu ja siinä se. Kun taas syöpä voi aina uusia ja syöpään voi myös kuolla, kuten kyllä aidsiinkin. Aids potilaat kuolee usein keuhkoputkentulehdukseen mikä ei luultavasti ole kovin kivuliasta tapa kuolla.

Mä ajattelisin et hiv olis vähän kuin mun kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkkeet joka aamu ja siinä se. Kun taas syöpä voi aina uusia ja syöpään voi myös kuolla, kuten kyllä aidsiinkin. Aids potilaat kuolee usein keuhkoputkentulehdukseen mikä ei luultavasti ole kovin kivuliasta tapa kuolla.

No syöpä voi uusia ja voi tulla muita, mutta en silti haluaisi hiv:ä. No siis tämä on mun mielipide tästä asiasta ja ehkä mä tässä kohtaa en osaa ajatella asiaa ns. puolueettomasti.

Kyllä mullakin on kilpirauhasen vajaatoiminta ja syön siihen lääkkeitä joka aamu, mutta mutta...

No syöpä voi uusia ja voi tulla muita, mutta en silti haluaisi hiv:ä. No siis tämä on mun mielipide tästä asiasta ja ehkä mä tässä kohtaa en osaa ajatella asiaa ns. puolueettomasti.

Kyllä mullakin on kilpirauhasen vajaatoiminta ja syön siihen lääkkeitä joka aamu, mutta mutta...

Mä lisäisin vielä, et hiv:ssä ainoastaan loppu eli aids vaihe on tuskallinen. Syövässä tuskallista on hoidot ja loppu. Mut ei tietenkään tarvise samaa valita.

Mä lisäisin vielä, et hiv:ssä ainoastaan loppu eli aids vaihe on tuskallinen. Syövässä tuskallista on hoidot ja loppu. Mut ei tietenkään tarvise samaa valita.

Mulle oli tuskallista ne hoidot kahteen otteeseen. Mutta ei tullut loppu vaan uusi alku. Ainahan niin ei käy.

Sori ap, kun sekaan näin tässä ketjussa enkä edes vastaa galluppiin, mutta mua niin kovaa vaivas tämä asia. :ashamed:

Mulle oli tuskallista ne hoidot kahteen otteeseen. Mutta ei tullut loppu vaan uusi alku. Ainahan niin ei käy.

Sori ap, kun sekaan näin tässä ketjussa enkä edes vastaa galluppiin, mutta mua niin kovaa vaivas tämä asia. :ashamed:

No minäkin rupesin sekaamaan. Onhan sitä mielenkiintoista niin kuin pohtia. Aina on puolensa ja puolensa. Hiv:in suhteen lapsia olis vaikea hankkia, vaikka kylhän sekin on mahdollista hoitoineen ja verettömine synnytyksineen.. (no jospa jätän pohdinnat tähän :D )

Valitse jompikumpi

1. Hiv vai syöpä? Tää on aika vaikee... Ehkä kuitenkin Hiv, tai mielummin "miedoin" syöpä
2. Mäkki vai Hese? Hese
3. Pihvi vai kala(ravintolassa)? Pihvi
4. Sektio vai alatiesynnytys? Alatie
5. Imetys vai pulloruokinta? Imetys
6. Jumala olemassa vai ei? Ei
7. C-kuppi vai A-kuppi? C
8. Avioliitto vai sinkkuus? Avioliitto
9. Ystävät vai sukulaiset? Ystävät
10. Pelko vai viha?
Pelko

Valitse jompikumpi

1. Hiv vai syöpä? syöpä