Nooh, mitä mieltä miehestä, joka ei viitsi nousta aamulla aikaisin lasten takia ylös, koska vaimo

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tötterö
Meillä joskus äijässä samaa vikaa.Paitsi poju on 10 vee,mies arkena painaa duunia ja mie oon työtön toistaseksi,aina 27.5.saakka ,kunnes jään äippälomalle...
Mie kyllä potkin sen väkisin ylös jos tuntuu kokopvän nukkuvan.Ja aivan surutta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:
Meillä joskus äijässä samaa vikaa.Paitsi poju on 10 vee,mies arkena painaa duunia ja mie oon työtön toistaseksi,aina 27.5.saakka ,kunnes jään äippälomalle...
Mie kyllä potkin sen väkisin ylös jos tuntuu kokopvän nukkuvan.Ja aivan surutta!
Miks :eek: ???
Mä saisin raivainn ja varmaan kävisin päälle, jos mies herättäis mut vaan siksi, että on sen mielestä niin myöhä, että pitää nousta, joten en kyllä mäkään herätä miestä. Vaan lapset saa herättää ja nekin vaan jos on oikeeta asiaa.
 
jana79
voikun saiskin joskus nukkuu niin pitkään kuin nukuttaa. meillä ollut alusta saakka niin että minä nousen vaikka kukon pierun aikaan. pitäisköhän tehdä asialle jotain. .
 
memmu
Meillä onneksi mies on niin ihana, että viikonloppusin herää lasten kanssa. Toteaa vaan, että saahan hän nukkua tunnin-puoltoista pitempään kun viikolla. Mä kun en ole yhtään aamuihminen ja mies taas on.
 

Yhteistyössä